کد خبر: ۳۳۲۶۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷ 22 November 2016
به گزارش تابناک یزد،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به منتشر شدن فراخوان جشنواره استانی ایده های برتر ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی،اظهار داشت:این جشنواره به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد برگزار می شود.

علی غیاثی ندوشن با اعلام این خبر افزود:این جشنواره باهدف مشارکت مردم استان یزدو شناسایی و توانمندیسازی ایده های برگزیده ،ترویج و تشویق خلاقیت و نوآوری در این طرح اقدام به برگزاری جشنواره استانی ایده های برتر ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی نموده است.
وی ادامه داد:ایده های ارسالی می بایست با هدف معرفی مجموعه برنامه ها و فعالیت های فرهنگی ،ترویجی و ابتکاری در حوره کتاب شرایطی همچون؛محتوا و شیوه اجرا نوآورانه و کیفی باشد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت:بهتر است ایده ها نیز قابلیت الگو برداری و متناسب با نیازهای بومی و محلی ارسال شود.
غیاثی ندوشن اعلام کرد : فراخوان این جشنواره در سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزدبه نشانیyazd.farhang.gov.ir موجود می باشد که علاقه مندان پس از تکمیل فرم های مربوطه به صورت الکترونیکی به ادرس yazd@farhang.gov.ir  ارسال یا به دبیرخانه جشنواره که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد مستقر است ارسال نمایند.
وی مهلت ارسال را تا پایان دیماه سالجاری ذکر کرد و گفت:آثار ارسال شده پس از داوری همزمان با نمایشگاه بزرگ کتاب استانی به ١٠ نفر از برگزیدگان مبلغ ٥میلیون ریال حواله خرید کتاب اهداء می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار