دروازه‌بان تیم فوتبال صبای قم با پیشنهادی از لیگ دسته اول سوئد مواجه شده و ممکن است در نیم‌فصل صبا را ترک کند.
کد خبر: ۳۳۲۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶ 22 November 2016
به گزارش تابناک قم، حامد لک در نیم‌فصل اول لیگ برتر یکی از ارکان اصلی صبا بود و گرچه صبا در جدول موقعیت خوبی ندارد، این دروازه‌بان در دروازه تیمش بارها سبب نجات صبا شده است. 

دروازه‌بانی که یکی از دلخوشی‌های صمد مرفاوی برای رهایی از سقوط است؛ اما این دروازه‌بان ممکن است در نیم‌فصل دوم در صبا حضور نداشته باشد. تیمی از لیگ دسته اول سوئد با دروازه‌بان صبا تماس گرفته است و می‌خواهد لک را جذب کند. در این بین، مسأله این است که باشگاه سوئدی قصد ندارد برای انتقال لک پولی به صبا بپردازد و می‌خواهد این دروازه‌بان را به صورت آزاد در اختیاربگیرد.

این موضوع سبب شده حامد لک به این فکر بیفتد که طلب خود از باشگاه صبا را ببخشد و در مقابل صبا نیز این بازیکن را آزاد اعلام کند. در این زمینه، باشگاه صبای قم هنوز واکنشی انجام نداده است. 

صبا به خوبی می‌داند که اگر لک صبا را ترک کند آن گاه باید محمدباقر صادقی دروازه بان اصلی صبا شود که در این فصل جز در یک بازی آسان از جام حذفی در هیچ مسابقه رسمی دیگری به میدان نرفته است و تبدیل شدن وی به دروازه‌بان اصلی صبا برای این تیم ریسک است. آن هم در شرایطی که صبا در جمع فانوس به دستان است و برای رهایی از سقوط باید در نیم‌فصل به دنبال تقویت تیم خود باشد و نه تضعیف. 

علاوه بر این، خروج لک به معنای نیاز صبا به جذب یک دروازه‌بان دیگر خواهد بود مگر این که صبا محمدباقر صادقی را فیکس کند و محمدرضا قدرتی‌پور را که دروازه‌بان سوم صباست به عنوان دروازه‌بان دوم وارد کار کند. اتفاقاتی که ممکن است دروازه صبا را که تا حدودی نقطه قوت این تیم است به پاشنه آشیل صبا تبدیل کند.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار