مدیر شبکه بهداشت درمان سردشت؛ کلینیک تخصصی فجر سردشت 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد
به گزارش تابناک ، "عباس اسماعیل ثانی" روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار بُلفَت از افتتاح و بهره برداری کلینیک تخصصی فجر تا پایان امسال خبر داد و گفت: این کلینیک در راستای طرح تحول نظام سلامت با پیشرفت فیزیکی 65 درصد و در محوطه شبکه بهداشت درمان سردشت قرار گرفته است.
کد خبر: ۳۳۲۸۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷ 22 November 2016

مدیر شبکه بهداشت درمان سردشت افزود: کلینیک تخصصی فجر با زیر بنای 750 متر مربع در دو طبقه با اعتبار ملی 16 میلیارد ریال در حال ساخت است که با استقرار متخصصین در این مرکز به ارائه خدمات پزشکی اقدام خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان از نظر سطح بندی در حوزه بهداشت جایگاه قابل قبولی را به خود اختصاص داده است گفت: در یک مقطع زمانی تعداد متخصصین از ۱۸ نفر به  ۱۴ مورد کاهش یافت اما در سالجاری و به همت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان ۷ متخصص جدید به جامعه پزشکی شهرستان افزوده شده و در حال حاضر تعداد آنها به ۲۱ متخصص رسیده است.

اسماعیل ثانی تخصص های موجود در بیمارستان امام (ره) سردشت را برشمرد و گفت:رادیولوژی، زنان و زایمان، داخلی، جراح، کودکان، عفونی، قلب، پاتولوژی، روانپزشکی، پوست از جمله این تخصص ها هستند که متخصصین چشم و ارتوپدی نیز به صورت مامور همکاری می کنند.

وی همچنین در رابطه با نیاز محسوس شهرستان به افزایش تخت های بیمارستانی گفت: تخت های فعال و مصوب بیمارستان امام (ره) سردشت 126 مورد بوده که فعلا جوابگوی جمعیت شهرستان است اما در آینده و با توجه به افزایش تعداد متخصصین نیاز به افزایش تخت های بیمارستانی هم محسوس خواهد بود.

بر اساس گزارش بُلفَت، درمانگاه تخصی، بیمارستان، درمانگاه عمومی،11مرکز بهداشتی درمانی، 57 خانه بهداشت، پایگاه فوریت ها پزشکی، پایگاه بهداشتی، آزمایشگاه ستادی از جمله امکانات پزشکی شهرستان هستند.

انتهای پیام/
منبع اروم نیوز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار