رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران تصریح کرد: شاگردان الکساندر چیریچ با ارائه یک نمایش خوب تیم سنگاپور را با نتیجه 8 بر 4 شکست دادند.
کد خبر: ۳۳۳۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۸ 22 November 2016
رئیس امور ورزش نفت گچساران از درخشش بازیکن گچسارانی تیم ملی واترپلو در مسابقات قهرمانی آسیا خبر داد.

به گزارش ایسنا، منطقه کهگیلویه وبویراحمد محمد حبیبی‌نژاد افزود: تیم ملی واترپلو ایران بعد از چندین دوره غیبت در رقابت‌های واترپلو قهرمانی آسیا سرانجام در سال 2016 با حضور پیمان اسدی بازیکن گچسارانی تیم واترپلو نفت و گاز گچساران به مقام چهارم این رقابت‌ها دست پیدا کرد.

وی بیان کرد: بازیکن گچسارانی تیم ملی واترپلو درمسابقات قهرمانی آسیا به خوبی درخشید.

رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران تصریح کرد: شاگردان الکساندر چیریچ با ارائه یک نمایش خوب تیم سنگاپور را با نتیجه 8 بر 4 شکست دادند.

حبیبی نژاد عنوان کرد: تیم‌های ملی واترپلوی ایران و قزاقستان در دومین مسابقه از سری رقابت‌های قهرمانی آسیا رو در روی یکدیگر قرار گرفتند و در نهایت این قزاق‌ها بودند که توانستند با نتیجه 14 بر 4 به پیروزی دست پیداکنند.

وی گفت: تیم ملی واترپلو ایران در حالی در بازی سوم از سری مسابقات قهرمانی آسیا رو در روی تیم ملی واترپلوی هنگ‌کنگ به آب رفت که بازیکنان کشورمان در این رقابت خوش درخشیدند و با نتیجه 19 بر 8 حریف را مغلوب بازی چشم‌گیر خود کردند.

رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران خاطر نشان کرد: دراین مسابقات ملی پوشان واترپلوی ایران با ارائه یک نمایش زیبا و تماشایی در مرحله حذفی با نتیجه 15 بر 6 عربستان را از پیش رو برداشته و به نیمه نهایی راه یافتند اما نتوانستند از سد حریف خود ژاپن عبورکنند و در نهایت با نتیجه 15 بر 6 از تیم ژاپن شکست خوردند.

حبیبی نژاد بیان کرد: در رده‌بندی این مسابقات شاگردان چیریچ نمایش فوق‌العاده‌ای داشتند و پس از مقاومت در طول بازی و پایان مسابقه با نتیجه 7 بر 7 کار به ضربات پنالتی کشید و متاسفانه جایی که بخت با تیم ایران یار نبود و کار به سود چینی‌ها تمام شد و به این ترتیب تیم ملی واترپلوی ایران در نخستین حضورش بعد از 21 سال غیبت در مسابقات قهرمانی آسیا چهارم شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار