کد خبر: ۳۳۳۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۴ 23 November 2016
تابناک / دیدار دو تیم مس رفسنجان و ملوان بندرانزلی در هفته چهاردهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 تیم ملوان بندر انزلی در هفته چهاردهم لیگ دسته اول فوتبال کشور در کرمان به مصاف مس رفسنجان رفت که این دیدار بدون اینکه توپی از خط دروازه ها رد شود، با نتیجه تساوی پایان یافت تا دو تیم امتیازات این مسابقه را بین خود تقسیم کنند.

محمد مایلی‌کهن تیم خود را در این دیدار با ترکیب ایمان صادقی عزیز معبودی ، احمد آهی ، مهیار زحمتکش ، فرزاد جعفری شهاب کرمی ، محمد آبشک .یاسر وکیلی ، سعید یوسف زاده ، پوریا غلامی شاهین ثاقبی به میدان فرستاد.

تیم فوتبال ملوان که پیش از این بازی با جمع‌آوری ۲۷ امتیاز در رده دوم جدول بود، در حالی به مصاف تیم مس رفت که برای گرفتن سپیدرود در صدر جدول نیاز به ۳ امتیاز مسابقه داشت. تیم مس نیز نیز پیش از این دیدار با کسب تنها ۱۴ امتیاز در رتبه ۱۲ جدول قرار داشت.

رفسنجانی ها هفته گذشته و در یک دیدار خارج از خانه مقابل تیم بحران زده فجر سپاسی با یک گل به برتری رسیدند تا روند خوب نتیجه گیری شاگردان کریستییوویچ در بازی های بیرون از خانه نیز ادامه یابد، انزلی چی ها نیز در خانه موفق شدند تیم خیبر خرم آباد را با نتیجه دو بر یک شکست دهند تا شاگردان مایلی کهن برای اولین بار طعم صدرنشینی را برای تنها چند روز تجربه کنند.
ملوان با کسب این یک امتیاز خارج از خانه، ۲۸ امتیازی شد و با تفاضل گل کمتر نسبت به سپیدرود در همان رتبه دوم باقی ماند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار