دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل گفت: تلاش می‌کنیم مناظره‌ای با حضور هفت نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی برگزار کنیم تا عملکرد آنها مورد سنجش و ارزیابی قرار گیرد.
کد خبر: ۳۳۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۲ 10 May 2015
به گزارش فارس، حبیب کوهی اظهار کرد: جبهه ایستادگی به عنوان یکی از احزاب و گروه‌های فعال سیاسی در استان که به صورت هفتگی جلسات خود را برگزار می‌کند در آستانه انتخابات مجلس نیز با احساس وظیفه در جهت ارائه شاخصه‌های یک نماینده شایسته سعی می‌کند در قالب همایش‌ها و نشست‌های مختلف بهترین و شایسته‌ترین گزینه‌ها و کاندیداها را انتخاب کرده و به مردم معرفی کند.

وی ادامه داد: ما در این جبهه به دنبال سیاه‌نمایی و یا به راه انداختن سیاهی لشکر نیستیم بلکه جلساتمان کیفی‌تر و با یک روند بررسی عملکرد نمایندگان انجام می‌شود و در نیمه دوم سال نیز سعی خواهیم کرد تا با برگزاری مناظرات و بحث‌های کارشناسی مردم استان را نسبت به عملکرد نمایندگان مطلع کنیم.

دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل یادآور شد: باید در این زمینه خود رسانه‌ها نیز فعال شوند تا از نمایندگان فعلی و مسئولان در مورد پرونده‌های راکد همچون پتروشیمی، راه‌آهن و واحدهای صنعتی بی‌شماری که در حالت رکود هستند سئوال و پرسش شود تا علل و عوامل این ناکامی‌ها مشخص شود.

کوهی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا در سال‌جاری مناظره هفت نماینده استان را با طرح سئوالات کارشناسی و دیدگاه‌های مختلف برگزار کنیم که امیدواریم در این زمینه نیز بتوانیم پویاتر و فعال‌تر عمل کنیم.

وی گفت: ما سعی خواهیم کرد تا کاندیداهای خودمان را برای انتخابات مجلس دهم در یک جمع‌بندی نهایی اعلام کنیم که استانی شدن و یا شهرستانی شدن انتخابات مجلس زمینه‌ای را فراهم خواهد کرد تا افرادمان را با دیدگاه‌های کارشناسی انتخاب کرده و به عنوان کاندیدا معرفی کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار