مسوول کمیته داژبال گیلان و سرپرست تیم آستار گفت : مسابقات قهرمانی داژبال بانوان استان گیلان به مدت یک روز در محل سالن ورزشی شهدای لاهیجان برگزار شد.
کد خبر: ۳۳۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳ 11 May 2015
به گزارش تابناک گیلان ، مسوول کمیته داژبال گیلان و سرپرست تیم آستار گفت : مسابقات قهرمانی داژبال بانوان استان گیلان به مدت یک روز در محل سالن ورزشی شهدای لاهیجان برگزار شد.

مهتاب سردی افزود : در این مسابقات 22 تیم از شهرستان های مختلف استان گیلان در رده های سنی مختلف به رقابت پرداختند.

وی اضافه کرد : در رده سنی بالای 14 سال تیم های آستارا ، لاهیجان الف و لاهیجان ب به ترتیب مقام های اول تا سوم مسابقات را کسب کردند.

وی با بیان اینکه سحر عزیزی از آستارا به عنوان فنی ترین بازیکن مسابقات معرفی شد ، اظهار کرد : منیر مولوی ، نسرین رازی ، فاطمه عابد و حدیث علوی از جمله بازیکنانی بودند که در تیم داژبال آستارا حضور داشتند.

ورزش داژبال، یکی از ورزش های سنتی ایرانیان است که از زمانهای قدیم در کشور ایران ، بعنوان یک بازی پرنشاط و همگانی مطرح و در بین اقشار مختلف مردم بسیار رایج بوده است.

این رشته ورزشی در عصر کنونی با مخاطبان چشمگیر خود توانسته است بعنوان یک ورزش خانوادگی و کم هزینه ، در بین جوامع مختلف ، مطرح و مورد استقبال قرار گیرد.

ورزش داژبال ، در طی سال های اخیر در بسیاری از کشورهای دنیا گسترش یافته و می توان این رشته جذاب را در سطح بین الملل ، با شکل ها و اسم های مختلف از جمله وسط بازی ، وسطی ، توپ در وسط ، تک بال و داژبال مشاهده کرد.

شهرستان آستارا در 200 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار