فرمانده سپاه بوشهر:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر گفت:مردم در همه عرصه ها به ویژه در مواقع خطر یاری گر نظام هستند چرا که دلشان برای نظام می تپد.
کد خبر: ۳۳۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳ 11 May 2015
تابناک بوشهر: روابط عمومی سپاه بوشهر روز دوشنبه به نقل از عبدالرضا دشتی درآیین تودیع و معارفه پنج مسوول کانون بسیج در سپاه شهرستان بوشهر اعلام کرد:آحاد مردم و بسیجیان هر کجا احساس کنند ارزش ها، نظام، آرمان های امام و ولایت فقیه در خطر است به میدان می آیند و از انقلاب و دستاوردهای آن دفاع می کنند.

وی یادآورشد: بزرگترین افتخار بسیج خدمت به نظام، انقلاب، اسلام، مردم ایران و تبعیت محض از ولایت فقیه است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر اضافه کرد: یکی از ظرفیت های نظام مقدس جمهوری اسلامی بحث امنیت و دفاع از مرزهای آبی و خاکی کشور است که امروز بسیجان در این بخش نیز با آمادگی کامل حضور دارند.

دشتی با بیان اینکه خدمت در عرصه بسیج بالندگی و افتخار است، افزود: نقش آفرینی ها، حماسه سازی ها و حضور با معرفت و با بصیرت بسیجیان در صحنه های مختلف انقلاب ضامن استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی گفت: به اندازه ای که دشمنان و استکبار جهانی از بسیج و سپاه هراس دارند از هیچ قدرت و کشوری هراس ندارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر اظهارداشت:دشمنان، قدرت بسیج و سپاه را نه تنها در صحنه های مختلف نظام در کشور بلکه بیرون از مرزهای ایران اسلامی دیده اند.

وی تصریح کرد: اگر مردم سوریه، لبنان، عراق و یمن توانسته اند در مقابل دشمنان اسلام مقاومت و ایستادگی کنند به برکت تفکر بسیجی است.

دشتی افزود: قدرت، عزت، سربلندی و افتخار ایران اسلامی به شهدا، امام راحل، مقام معظم رهبری و بسیج است.

درپایان این مراسم مسئولان جدید کانون های بسیج هنرمندان، قرارگاه فضای مجازی، حقوقدانان، مهندسی کشاورزی و مهندسی معرفی شدند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار