کد خبر: ۳۳۸۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱ 04 December 2016
به گزارش تابناک یزد،رییس شورای اسلامی شهر یزد توسعه متوازن و هماهنگ تمام عناصر شهری را ضروری دانست و از افتتاح پل زیرگذرمیدان آیت الله خاتمی یزد در تاریخ 12 دی ماه امسال خبر داد.
 حجت الاسلام و المسلمین"عباس زارع"  در جلسه شورای اسلامی شهر یزد با اشاره این که ارتقای ظرفیت های تفریحی و ساماندهی معابر شهری از دیگر رسالت های شهرداری و شورای اسلامی شهر یزد است، اظهار کرد: تا پایان امسال دسترسی به پارکینگ فرخی به منظور استفاده مسافران  نوروزی و ارائه خدمات بیشتر توسط ستاد نوروزی تکمیل می شود.

وی در ادامه  اتمام برخی از طرح های عمرانی سطح شهر یزد تا پایان امسال را ضروری دانست و گفت:  پل زیرگذر میدان آیت الله خاتمی در تاریخ  12 دی ماه همزمان با سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان یزد افتتاح می شود.

زارع در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر تدوین برنامه های منسجم و مستمر در راستای رفع معایب شهری در حوزه های مختلف گفت: شهرداری باید با تأمین اعتبارات لازم از منابع مختلف از جمله گرفتن وام، بیش از پیش نسبت به اجرای طرح های عمرانی و فرهنگی لازم در شهر اقدام کند.

رییس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به ضرورت تأمین امنیت لازم برای معابر و مسیرهای ورودی شهر یزد افزود: طراحی،  ترسیم و اجرای  طرح های عمرانی و ایمنی ورودی و خروجی شهر برای تأمین امنیت شهروندان از دیگر رسالت های شهرداری و شورای اسلامی شهر است.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر فعالیت های عمرانی توجه به توسعه و احداث فضای تفریحی و پارک‌ها از دیگر رسالت های شهرداری است که باید بیش از پیش به آن توجه شود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار