مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای قم خبر داد
مدیر‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای قم از راهیابی 6 نفر از جوانان نخبه مهارتی قم به اردوی چهل و چهارمین مسابقات جهانی در شهر ابوظبی خبر داد.
کد خبر: ۳۳۹۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۴ 05 December 2016
به گزارش تابناک قم، احمد عطارنیا اظهار کرد: چهل و چهارمین مسابقات جهانی از 19 تا 28 مهرماه سال 96 در شهر ابوظبی برگزار می‌شود و برگزیدگان شانزدهمین و هفدهمین مسابقات ملی مهارت پس از شرکت در اردوهای آماده‌سازی و طی دوره‌های تخصصی و در صورت انتخاب شدن به این رقابت بین‌المللی اعزام خواهند شد.

وی اظهار کرد: تیم استان قم متشکل از مدال‌آوران شانزدهمین مسابقات ملی مهارت با ترکیب محمد جلیلی در رشته قنادی مدال طلا، علی موحدی در رشته طراحی وب مدال نقره، علی حسین‌خانی و حامد حسین‌خانی در تیم دو نفره طراحی فضای سبز مدال نقره، محمدحسین عالی در رشته جواهرسازی مدال برنز و مدال‌آوران هفدهمین مسابقات ملی مهارت با ترکیب ساره علی آتشی در رشته آشپزی مدال نقره و محسن داودآبادی در رشته تبرید و تهویه مدال نقره در اردوی آماده‌سازی مسابقات جهانی ابوظبی شرکت خواهند داشت.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم ضمن تبریک به مدال‌آوران قمی گفت: نخستین مرحله اردوی آماده‌سازی این دوره از مسابقات از 13 آذرماه تا 23 دی‌ماه، مرحله دوم از 9 بهمن‌ماه تا 19 اسفندماه سال جاری، مرحله سوم از 19 فروردین‌ماه تا 30 اردیبهشت‌ماه و مرحله نهایی از 20 خردادماه تا 12 مهرماه سال 96 برگزار می‌شود.

وی گفت: در مرحله اول این اردوها حداقل 6 نفر در هر رشته، در مرحله دوم سه نفر در هر رشته، در مرحله سوم دو نفر یا دو تیم در هر رشته و در مرحله نهایی یک نفر یا یک تیم برتر حضور خواهند داشت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار