فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت
تفکر و فرهنگ بسیجی در میان کارکنان سختکوش این شرکت نهادینه شده است
کد خبر: ۳۳۹۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸ 06 December 2016
سید شهریار موسوی با بزرگداشت هفته بسیج، افزود: مجموعه کارکنان این شرکت بسیجی هستند و با روحیه جهادی در بیش از سه دهه گذشته موفق شدند در تحقق برنامه های وزارت نفت اثرگذار و پاسخگوی نیازهای صنعت نفت کشور باشند.

وی اظهار کرد: کارکنان ولایت مدار این شرکت هم اکنون در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی نهایت تلاش خود را بکار گرفته اند تا با استفاده حداکثری از توانمندی ها و ظرفیت های داخلی در جهت خودکفایی این صنعت راهبردی گام بردارند.

موسوی پایگاه مقاومت بسیج شرکت ملی حفاری ایران را با توجه به گستردگی مناطق عملیاتی شرکت و فعالیت های صورت گرفته در ابعاد مختلف بویژه فرهنگی، در ردیف پایگاه های موفق در سطح حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان وزارت نفت ارزیابی کرد و گفت: روحیه بسیجی کارکنان عملیاتی و ستادی موجب رشد و تعالی شرکت شده است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت ملی حفاری ایران به حضور فعال بسیجیان این شرکت در برنامه های تبیین شده از سوی حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان (وزارت نفت) در جنوب اشاره و افزود: تقارن هفته بسیج با ایام اربعین حسینی  موجب شد محتوای برنامه های امسال از ویژگی های خاصی برخوردار باشد.

وی در پیوند با این مطلب اظهار کرد: برنامه های پیش بینی شده هفته بسیج  بر ترویج هر چه بیشتر فرهنگ عاشورایی استوار بود که بسیار مورد توجه قرار گرفت و در ایام اربعین شاهد ابعاد معنوی آن بودیم.

موسوی با اشاره به وجود پایانه های مرزی چزابه و شلمچه در استان خوزستان و ایجاد موکب های پذیرایی از زائران اربعین حسینی در مسیر عبور زائران، گفت: همسو با حرکت خود جوش مردمی، بسیجیان این شرکت نیز با هماهنگی حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان وزارت نفت بخشی از ارائه خدمات به زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را بر عهده داشتند.  

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت ملی حفاری ایران ایجاد نمایشگاه های بصیرت در کارگاه های یک،  سه و همچنین 17 هکتاری، برگزاری زیارت عاشورا همراه با مداحی و عزاداری و حضور نیروهای بسیجی در صبحگاه مشترک حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان را از جمله برنامه های این پایگاه در هفته بسیج عنوان کرد.

وی همچنین به سازماندهی 36 گروه مقاومت بسیج در حوزه های عملیاتی شرکت اشاره کرد و افزود: این گروه ها از میان کارکنان عملیاتی دستگاه های حفاری با هدف ترویج هر چه بیشتر فرهنگ بسیجی شکل گرفته است.

موسوی همچنین برگزاری نمایشگاه های کتاب و ارائه عملکرد و توانمندی های بسیج شرکت، حضور در آیین نماز جمعه، دیدار با خانواده های معزز شهدا،  غبار روبی گلزار شهدای اهواز و اعزام بسیجیان به مناطق محروم و روستاها در قالب اردوهای جهادی را از دیگر برنامه های این هفته برشمرد.

وی اهتمام به برنامه های ورزشی در هفته بسیج را یادآور و اظهار کرد: در این ارتباط یک دوره ورزش همگانی شامل پیاده روی، دارت و طناب کشی برای خانواده های کارکنان ساکن در شهرک های سازمانی برنامه ریزی و اجرا شد و تیم فوتسال شرکت نیز با حضور در مسابقات  ورزشی که در سطح شرکت های تابع وزارت نفت در جنوب برگزار گردید مقام قهرمانی را به خود اختصاص داد.
 

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت ملی حفاری ایران در ادامه از حمایت های مدیرعامل، معاونان، مدیران و مشارکت فعال کارکنان شرکت در برگزاری هرچه باشکوهتر برنامه های این پایگاه بویژه در هفته بسیج قدردانی به عمل آورد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار