یکصد و پنجاه و دومین جلسه شورای اسلامی شهر اهواز ظهر امروز با حضور اعضاء، معاونان شهرداری و اصحاب رسانه در صحن علنی برگزار شد
کد خبر: ۳۳۹۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶ 07 December 2016
در ابتدای جلسه صالحپور عضو شورای شهر با اشاره به روز دانشجو یاد و خاطره شهدای دانشجو را گرامی داشت و گفت: هفته ی گذشته شهادت مظلومانه ی جمعی از هم وطنان و همشهریانمان در حله ی عراق بر اثر انفجار تروریستی، مردم ایران و به خصوص خوزستان را عزادار کرد. این شهدا عمدتاً از شیرزنانی بودند که در سنگر مسجد به امور فرهنگی و دینی می پرداختند.

وی همچنین فرا رسیدن ایام شهادت امام حسن عسکری(ع) را تسلیت گفت.

در ادامه ی جلسه شیرمردی گفت: تا کنون چندین نامه به شهرداری ارسال کرده ایم اما پاسخی دریافت نکردیم.

معاون برنامه ریزی و توسعه شهرداری اهواز در پاسخ اظهار داشت: نامه های مذکور به دست ما نرسیده است و در صورت ارسال هرگونه نامه ای، پاسخ مقتضی خدمت نمایندگان شورای اسلامی شهر ارسال می شود.

پس از آن سلحشور، عضو شورا با اشاره به تفاهم نامه اخیر مابین شهرداری اهواز و شرکتهای فولاد اکسین و فولاد خوزستان گفت: مهرماه امسال توافق نامه ای میان شهرداری شرکت فولاد اکسین و شرکت فولاد خوزستان با حضور استاندار برای رونق و توسعه شهر امضا شده است و این اتفاق مبارکی در راستای همکاری ارگانها و صنایع جهت توسعه ی اهواز است.

 

زمانپور عضو شورا نیز در این خصوص اظهار داشت: صنایع فولاد طبق قانون موظف به پرداخت سهم آلایندگی خود است اما با این توافق نامه کارهای عمرانی در اطراف این شرکت انجام می شود. باید این هزینه ها طبق اولویت های شهرداری و شورای شهر در شهر هزینه شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه شهرداری اهواز ضمن تشریح موضوع خاطرنشان کرد: با پیگیری های صورت گرفته توسط شهردار محترم اهواز و حمایت استاندار محترم خوزستان این تفاهم سه جانبه امضا شد و مقرر شد شرکتهای فولاد اکسین و فولاد خوزستان مبلغ 25 میلیارد تومان برای احداث پروژه های شهری هزینه کنند.

وی تاکید کرد: این هزینه ها هیچ ارتباطی به عوارض آلایندگی ندارد زیرا که این شرکتها این عوارض را جداگانه به حساب اداره مالیات واریز می نمایند.

ابراهیم نوشادی در پایان گفت: بابت این موضوع لازم می دانم از شهردار محترم اهواز و استاندار گرامی و نیز مدیران عامل شرکتهای فولاد اکسین و فولاد خوزستان تقدیر و تشکر کنم و امیدوارم این امر باعث مشارکت همه ی صنایع در رشد و توسعه ی کلانشهر اهواز باشد.

 

برچسب ها: صالحپور
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار