معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد : دانش‌آموزان استان کهگیلویه و بویراحمد از هوش و استعداد بالایی برخوردار هستند که شایسته است مسؤولان بستر و زمینه لازم را برای شکوفایی استعدادهای آنان در عرصه ملی و بین‌المللی فراهم کنند.
کد خبر: ۳۴۰۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۷ 09 December 2016
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش بویراحمد، تجلیل از برترین‌های ملی را اقدام ارزنده و ماندگار آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد.

خدامراد دانش‌پایه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، کار اداره‌کل آموزش و پرورش استان در تجلیل از برترین‌های ملی را اقدامی ارزنده، ماندگار و قابل تحسین دانست و گفت: بدون شک برگزاری چنین برنامه‌هایی در تشویق و ترغیب آینده‌سازان ایران اسلامی بسیار مهم و تاثیرگذار خواهد بود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد افزود: دانش‌آموزان استان کهگیلویه و بویراحمد از هوش و استعداد بالایی برخوردار هستند که شایسته است مسؤولان بستر و زمینه لازم را برای شکوفایی استعدادهای آنان در عرصه ملی و بین‌المللی فراهم کنند.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در این جشن در همه شاخص‌ها درخشش خوبی در عرصه ملی در سال تحصیلی گذشته داشت، خاطرنشان کرد: کسب رتبه اول پروژه مهر و کیفیت‌بخشی آموزشی و برنامه‌های تعالی مدیریت مدرسه بخشی از این موفقیت‌هاست.

دانش‌پایه افزود: در جشنواره هنرهای تجسمی، نوجوان خوارزمی، آموزش همراه با تولید هنرستان‌ها، فعالیت‌های ابتکاری مدیران در جشنواره ملاصدرا، جشنواره الگوهای برتر تدریس، طراحی پوستر و مسابقات علمی و عملی هنرستان‌ها آموزش و پرورش این شهرستان قریب به 50 درصد موفقیت‌های استان را در عرصه ملی بدست آورد.

وی به برترین‌های کنکور سراسری در استان اشاره کرد و گفت: از 23 نفر رتبه دور رقمی کنکور 10 نفر به شهرستان بویراحمد اختصاص داشت.

دانش‌پایه فعالیت‌های حوزه معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان را در ارتقای کیفیت آموزشی بسیار مهم توصیف کرد و گفت: برنامه‌ریزی اصولی و مدون دکتر رضایی و کارشناسان این حوزه نقش بسزایی در کسب موفقیت‌های دانش‌آموزان استان در عرصه ملی دارد.

معاون آموزش متوسطه بویراحمد کسب بیش از 150 رتبه ملی دانش‌آموزان و فرهنگیان استان را افتخاری بزرگ دانست و بیان کرد: این موفقیت‌ها در شرایطی بدست آمد که همه استان‌ها در این رقابت نفس‌گیر در عرصه ملی تلاش می‌کنند.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از حوزه معاونت آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان که با تدبیر و برنامه‌ریزی برای ارتقای کیفیت آموزشی تلاش‌های زیادی دارند، اظهار امیدواری کرد که با پیگیری و نظارت مستمر بر فعالیت‌های آموزشی شاهد درخشش دانش‌آموزان در سال‌های آینده بیش از هر زمان دیگری باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار