500 داوطلب جمعیت هلال احمر به مناسبت پنجم دسامبر (چهاردهم آذرماه) روز جهانی داوطلب طی آیینی تجلیل شدند.
کد خبر: ۳۴۲۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰ 11 December 2016
به گزارش تابناک شهرکرد، مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری در این آیین گفت: هم اینک چهار هزار داوطلب، 27 هزار نفر جوان و 12 هزار نجاتگر و امدادگر تخصصی عضو جمعیت هلال احمر استان هستند.
محمد فروغی اظهار کرد: 2 هزار و 700 نفر از نجاتگران و امدادگران این جمعیت دوره های مختلف و تخصصی را گذرانده و درجه فعالیت دارند.
وی با بیان اینکه طی امسال 320 داوطلب جدید عضو جمعیت هلال احمر استان شد، گفت: از ابتدای امسال تاکنون یکهزار نفر آموزش های تخصصی این جمعیت را فرا گرفتند.
فروغی تصریح کرد: در سال جاری 11 میلیارد ریال در بخش های مختلف از سوی این جمعیت در برنامه های عام المنفعه هزینه شد.
به گفته وی، در سال جاری 225 سفره مهربانی از سوی این جمعیت برای 30 هزار و 400 نفر بهره مند، سه هزار و 406 سبد در طرح همای رحمت و 765 سبد در طرح فرشتگان رحمت برای حدود 2100 نفر اهدا شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: امسال 107 چادر سلامت از سوی این جمعیت در مناسبت های مختلف برپا شده که حدود 11 هزار و 500 نفر از خدمات این طرح بهره مند شدند.
فروغی با بیان اینکه یکصد حامی خیر با جمعیت هلال احمر استان همکاری دارند، ادامه داد: 27 کاروان سلامت امسال از سوی این جمعیت به مناطق محروم اعزام شد که چهار هزار و 170 نفر از مزایای بهداشتی و درمانی این طرح بهره مند شدند.
در این همایش از 12 خیر داوطلب جمعیت هلال احمر که در چند سال گذشته تاکنون اهدای زمین و کمک نقدی به این جمعیت داشته اند، تقدیر شد.
در این مراسم از خانواده داوطلب جمعیت هلال احمر زنده یاد 'اشکبوس صالحی' که اعضای بدن وی به پنج بیمار نیازمند اهدا شد، تقدیر شد.
حدود 50 هزار امدادگر، نجاتگر و جوان داوطلب عضو جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار