به مناسبت هفته وحدت و میلاد فرخنده و مبارک پیامبر اعظم حضرت محمد مصطفی (ص) و رئیس مذهب فقه جعفری حضرت امام صادق (ع) جشنهایی تحت عنوان «رسول مهربانی» در مناطق مختلف شهر اهواز برگزار می شود
کد خبر: ۳۴۳۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴ 14 December 2016
 به همت معاونت های اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری های مناطق هشتگانه جشنهایی با عنوان «رسول مهربانی» در پارک ها  وبوستانهای مختلف شهر اهواز برپا می گردد. 

معاونت های اموراجتماعی وفرهنگی مناطق سه وهفت این جشن را در تاریخ 24 آذر ماه درپارک زیتون و پارک کوهساران برگزارمی نمایند.مناطق یک ،چهار و پنج نیز 25 آذرماه جشن رسول مهربانی را در پارک شهید هاشمی ،پارک میثاق و پارک دانشجو برگزار خواهند کرد. 

در تاریخ 26 آذر ماه نیز مناطق شش و هشت جشنهای خود را در پارک شهید سبحانی و پارک صداقت(میدان قانا)برپا می نمایند و منطقه دو نیز 27 آذر ماه جشن رسول مهربانی را در بوستان 42 هکتاری برگزار می کند.

شایان ذکر است ، این جشنها ساعت30/19 برگزار می شود و شامل بخشهایی از جمله اجرای نمایش ، مسابقه آموزش شهروندی ، اجرای تواشیح ، موسیقی و... می باشد. همچنین در حاشیه برگزاری این جشنها ایستگاههایی نیز به خدمات دهی به شهروندان خواهند پرداخت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار