پیش بازی گسترش فولاد-استقلال خوزستان
تیم های گسترش فولاد تبریز و استقلال خوزستان در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر فردا پنج شنبه در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد به مصاف هم می روند.
کد خبر: ۳۴۳۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵ 14 December 2016
تیم های گسترش فولاد تبریز و استقلال خوزستان در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر فردا پنج شنبه در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد به مصاف هم می روند.
 
ورزشگاه بنیان دیزل تبریز ساعت 14:30
 
تیم داوری: مهدی مرجان زاده – آرمان اسعدی – داریوش صابر مطلق – شاهو اصلانی – ناظر: سعید بخشی زاده

گسترش فولاد
 
شاگردان کمالوند پس از شروع نه چندان خوب خود در لیگ برتر، تا هفته هشتم نتوانسته بود بردی کسب کند اما با استفاده از تعطیلات لیگ کمالوند توانست تیم را از بحران خارج کند و در هفته هشتم در مقابل پدیده با سه گل به اولین برد خود در لیگ امسال دست یابد.
 
از این هفته به بعد گسترشی ها از 4 دیدار خود 5 امتیاز کسب کردند و اکنون  با 14 امتیاز در رده دوازدهم جدول رده بندی قرار دارند و با کسب یک برد خانگی می تواند دو، سه پله ای در جدول جابه جایی داشته باشد.
 
استقلال خوزستان

 استقلال خوزستان با سیروس پور موسوی هفته پیش دربی اهواز را به فولاد خوزستان واگذار کردند و این هفته مقابل گسترش فولاد فقط به دنبال کسب سه امتیاز این دیدار هستند تا رتبه شان را تک رقمی کند.

استقلال خوزستان که فصل پش دخسوس را در دروازه خود می دید با ثبت بهترین خط دفاعی لیگ توانست قهرمان لیگ برتر شوند و اما با از دست دادن این مهره امسال  با 17 گل یکی از ضعیفترین خطوط دفاعی لیگ را تا این جای کار ثبت کرده انددر آن سو گسترشی ها با دخسوس با دریافت تنها 10 گل پس از پرسپولیس و تراکتورسازی بهترین خط دفاعی را مال خود کرده است.


 گسترش فولاد و استقلال خوزستان تاکنون 6 بار به مصاف هم رفتند که دو پیروزی برای استقلال خوزستان ثبت شده و 4 بازی هم مساوی شده است.  یعنی هنوز تیم تبریزی موفق به شکست آبی های خوزستان نشده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار