تفاهم نامه خواهرخواندگی شهرهای ایلام، کوت و نعمانیه عراق روز چهارشنبه درایلام منعقد شد.
کد خبر: ۳۴۳۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۴ 14 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛شهردار ایلام در این نشست گفت: نشست مشترک شهرداران شهرهای ایلام و کوت و نعمانیه عراق با هدف انتقال تجربیات در حوزه توسعه خدمات و عمران شهری و انعقاد تفاهم نامه خواهرخواندگی برگزار شد.
 
منت محمدی اظهار کرد: استان ایلام آمادگی دارد در حوزه سرمایه گذاری مشترک خصوصا تولید و بازیافت مواد آلی و همچنین صنعت گردشگری شهری با مسئولان و بخش خصوصی این 2 شهر عراق همکاری کند.
 
جلیل محمد شهردار واسط عراق نیز در این نشست گفت: با توجه به اشتراکات فرهنگی و مناسبات اقتصادی بسیار خوب بین ایلام و واسط عراق علاقمندی بسیاری برای استفاده از توان استان ایلام در حوزه خدمات شهری وجود دارد.
 
فرماندار نعمانیه و مشاور استاندار واسط عراق نیز در این دیدار بر توسعه فعالیت های فرهنگی، اقتصادی و خدماتی با استان ایلام تاکید کرد.
 
شهرداران شهرهای ایلام، کوت و نعمانیه عراق و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر ایلام از طرح های عمرانی، خدماتی و فرهنگی شهر ایلام دیدن کردند.
 
شهر کوت مرکز استان واسط و شهر نعمانیه یکی دیگر از 17 شهر استان واسط عراق در همسایگی استان ایلام قرار دارند.
 
استان ایلام با 430 کیلومتر با مرز مشترک با کشور عراق، در جوار سه استان واسط، دیالی و میسان عراق قرار دارد./ف
برچسب ها: تابناک ایلام
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مال باخته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۴
دوستان جشن بگیرید منبا موثق دارم اما اگه اسم بیارم مدیریت محترم فیلتر میکنه ولی این رو از طرف من به عنوان هدیه قبول کنین منبا بنده مستقیما بانک مرکزیه البته ظهر بنده با خبر شدم الان هم تو یه تعداد از کانالهای خبری تلگرام پخش شده مثلا
http://telegram.me/hezarpish
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار