خطیب نماز جمعه اهواز تصریح کرد؛
نمایندگان و مسئولین استان در خصوص انتقال آب موضعی واحد است و از آن عقب نشینی نشده است
کد خبر: ۳۴۴۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵ 16 December 2016
به گزارش تابناک خوزستان ؛ حجت الاسلام میراحمدرضا حاجتی امام جمعه موقت اهواز در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به فرارسیدن هفته وحدت حوزه و دانشگاه گفت: الحمدلله امروز در استان خوزستان بیش از ۵۰ حوزه علمیه با بیش از ۵ هزار طلبه برادر و ۵ هزار طلبه خواهر فعالیت می کنند.

وی افزود: دانشگاه های ما نیز امروز توسعه پیدا کرده اند و دانشمندان خوبی مانند شهدای هسته ای مان پای به عرصه وجود گذاشتند.

خطیب نماز جمعه اهواز تصریح کرد: در چند روز گذشته تصاویری از دانشگاه منتشر شده است که نشان میدهد بعضی از جلسات مبتذلی به بهانه مثلاً جشن میلاد برگزار می شود که دل امت حزب الله را به درد آورده است.

حجت الاسلام حاجتی گفت: شنیده شده برخی از عناصر خارج از دانشگاه که هدفشان به ابتذال کشاندن جوانان دانشجوی ماست، در اتاق فکر منحوس شان برنامه ریزی کرده اند که دانشجویان را به اسم شب فلان در خوابگاه ها جلسات ابتذال و بزن و برقص برپا کنند.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه همت برخی ها در همین حد است، تصریح کرد: روسای دانشگاه های استان جلوی غرق شدن نسل جوان ما در دایره ابتذال را بگیرند.


وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با اشاره به بحث انتقال آب اظهار داشت: موضع علما، نمایندگان و مسئولین استان موضعی واحد است و از آن عقب نشینی نشده است.

حجت الاسلام حاجتی گفت: مردم خوزستان به هیچ وجه مخالف انتقال آب برای شرب نیستند و درخواست ما عملی شدن توافقی است که میان نمایندگان، مسئولین و نماینده ولی فقیه در استان انجام شده است.

خطیب نماز جمعه اهواز در ادامه سخنان خود با اشاره به موضوع برجام گفت: جناب ظریف بنده بارها از همین تریبون گفتم که لبخند زدن و قدم زدن با جان کری مسئله را حل نمی کند، گفتم که هنجار شکنی تاریخی مکالمه تلفنی با رئیس جمهور آمریکا چیزی را حل نمی کند.

وی افزود: بعد از آن خطبه ها به ما می گفتند که شما بدبین هستید و می خواهید همه چیز را به با جنگ حل کنید اما وقتی به دشمن اعتماد کنی، سیلی می خوری و قابل جبران هم نیست.

امام جمعه موقت اهواز گفت: شرایط به گونه ای است که نخست وزیر انگلیس برای ایران رجز می خواند و به جای شُل کردن رابطه با آنها، وزارت نفت با شرکت شِل قرارداد می نویسد.

حجت الاسلام حاجتی با اشاره به آزادسازی حلب تصریح کرد: در شرایطی که تنها ۱۰ درصد از حلب در اختیار ارتش سوریه بود و حتی برخی ها زینبیه را ترک کردند و کار را تمام شده می دانستند، اما رهبر انقلاب گقتند به بشار بگویید مقاومت کند که پیروزی به اذن خدا برای حزب الله است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار