رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از فعالیت ۹۰ پزشک متخصص و فوق تخصص به صورت مقیم در بیمارستان‌های استان خبر داد.
کد خبر: ۳۴۴۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۷ 16 December 2016

به گزارش تابناک اردبیل، فرهاد پور فرضیدر بازدید از بیمارستان‌های اردبیل گفت: حضور پزشکان متخصص مقیم در بیمارستان‌ها با هدف ایجاد دسترسی آسان مردم به خدمات درمانی در ساعات مختلف شبانه‌روز است.

وی افزود: این مهم که در راستای سیاست‌های طرح تحول نظام سلامت اجرا می‌شود از سال ۹۳ به صورت جدی در بیمارستان‌های استان اردبیل نیز پیاده‌سازی شد و هم اینک ۹۰ پزشک متخصص و فوق تخصص مقیم حضور دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اضافه کرد: در بیمارستان امام خمینی اردبیل متخصص داخلی، قلب و عروق و بیهوشی و در بیمارستان بوعلی متخصص اطفال فعالیت می‌کنند.

به گفته پور فرضی در بیمارستان علوی متخصص اطفال، زنان و زایمان و بیهوشی و در بیمارستان فاطمی متخصص جراحی عمومی، طب اورژانس، ارتوپدی و بیهوشی به مراجعان خدمات ارائه می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در بیمارستان‌های شهرستان‌های دیگر نیز حضور پزشک متخصص مقیم اجباری است، اضافه کرد: در بیمارستان پارس‌آباد متخصص داخلی و کودکان و در بیمارستان خلخال متخصص داخلی، بیهوشی و جراحی حضور دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان افزود: همچنین در بیمارستان گرمی متخصص داخلی و در بیمارستان مشگین شهر متخصص داخلی، جراحی، بیهوشی و زنان و زایمان به مراجعان خدمات ارائه می‌کنند.

پور فرضی تأکید کرد: متخصصان در ساعات عصر و شب و روزهای تعطیل نیز در بیمارستان‌ها حضور دارند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
پیمان اردبیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
پزشک یا قاتل؟ مساله اینست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار