استاندار قزوین گفت: صاحبان واحدهای تولیدی استان باید حقوق و دستمزد کارگران خود را به موقع پرداخت کنند.
کد خبر: ۳۴۵۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹ 18 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل ایرنا، فریدون همتی روز یکشنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که با موضوع بررسی پرداخت مطالبات کارگران واحد تولیدی کنتورسازی قزوین برگزار شد، افزود: تاخیر طولانی در پرداخت حقوق و مزایای کارگران از سوی آن دسته از واحدهای تولیدی که مشکل حاد و خاصی ندارند، پذیرفتنی نیست.
استاندار قزوین با اشاره به وجود ضعف مدیریت در برخی واحدهای تولیدی استان، یادآور شد: مشکل برخی از واحدها در حوزه مدیریت آنها است که با انجام برخی تغییرات، چنین معضلاتی را می توان از پیش رو برداشت.
وی در ادامه ضمن تاکید بر پرداخت مطالبات کارگران شرکت کنتورسازی از سوی مدیران این واحد تولیدی تا پایان دی ماه سال جاری، با بیان اینکه مدیران استانی همراهی و مساعدت لازم را با این واحد در رابطه با تعویق و استمهال بدهی های بانکی، بیمه و مالیات به عمل آورده اند، یادآور شد: در غیر این صورت، تصمیم و راهکارهای لازم را اتخاذ خواهیم کرد.
همتی در ادامه با تاکید بر مدیران عامل بانک ها جهت بررسی شرایط چنین واحدهای تولیدی به لحاظ بدهی، گفت: اگر مدیران این شرکت صداقت و حسن نیت خود را ثابت کنند از حمایت های مدیریتی استان نیز برخوردار می شوند.
نماینده عالی دولت در استان قزوین، حمایت از تولید را در صدر برنامه ها و اولویت دولت یازدهم یاد کرد و در پایان با بیان اینکه در مسیر تقویت تولید هیچ مانعی نباید وجود داشته باشد، افزود: با ایجاد کنندگان مانع بر سر راه تولید و رونق این بخش قاطعانه برخورد می کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار