سرپرست تیم بسکتبال با ویلچر قم گفت: تیم بسکتبال با ویلچر قم با شکست برابر آذربایجان غربی از صعود به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی کشور باز ماند.
کد خبر: ۳۴۵۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸ 18 December 2016
به گزارش تابناک قم، حسین آزاد اظهار داشت: مسابقات بسکتبال با ویلچر قهرمانی کشور در اصفهان در شرایطی به پایان رسید که بسکتبالیست‌های قمی با وجود شایستگی نتوانستند به جمع ۸ تیم برتر مسابقات راه پیدا کنند.

وی افزود: تیم بسکتبال با ویلچر استان قم در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات قهرمانی کشور در اصفهان روز شنبه به دیدار تیم آذربایجان غربی رفت و در یک بازی نزدیک با اختلاف یک پوئن نتیجه را به حریف واگذار کرد و وداعی زودهنگام با مسابقات داشت.

سرپرست تیم بسکتبال با ویلچر قم گفت: در این مسابقه تیم بسکتبال با ویلچر قم با نتیجه ۴۶ بر ۴۵ برابر آذربایجان غربی بازنده شد و در شرایطی که اغلب تیم‌های حاضر در مسابقات روی تیم قم به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی حساب باز کرده بودند در ‌نهایت نماینده قم خیلی زود از گردونه مسابقات حذف شد.

آزاد بیان داشت: بسکتبالیست‌های قمی در دور گروهی در یک گروه ۳ تیمی با تیم‌های مازندران و آذربایجان شرقی هم گروه شدند که در بازی اول مغلوب مازندران شدند و سپس برابر آذربایجان شرقی پیروز شدند تا به عنوان تیم اول گروه راهی یک هشتم نهایی شوند.

وی عنوان کرد: علی کارچانی، محمد رضا عیوضی، محمد محمدنژاد، محمد رضا بهرامی، علی خوشرفتار، محمد متقی، داوود جهان، اسماعیل ابوطالبی، حسین فروتن، حامد زارعی، فضل الله وفایی، محمد بنا زادگان بازیکنان تیم بسکتبال با ویلچر قم در این مسابقات بودند.

سرپرست تیم بسکتبال با ویلچر قم تصریح کرد: جواد شهره غلامی که هدایت تیم ایثار در لیگ برتر را بر عهده دارد در این مسابقات به عنوان سرمربی روی نیمکت تیم منتخب استان قم تشست و حسین آزاد سرپرست تیم بود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار