فرمانده نيروي انتظامي شهرستان خوي از کشف کالاي قاچاق 4ميلياردي درشهرستان خوي خبر داد
کد خبر: ۳۴۶۵۹۲
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۷ 21 December 2016

به گزارش خبرنگار خبرگزاري تابناک استان آذربايجان غربي از خوي، سرهنگ اسفندیار احمدی درگفتگو با خبرنگار نگاران  با اعلام اين خبر گفت:ماموران ايستگاه بازرسي ايواوغلي به دو دستگاه خودروي تريلر کشنده که از سمت ماکو به تهران درحال حرکت بود مشکوک شده واقدام به توقيف اين دو خودروکردند.
فرمانده نيروي انتظامي شهرستان خوي ادامه داد: پس از بازرسي از اين خودروها تعداد1863ثوب البسه وتعداد70دستگاه بخارشو وفربرقي خارجي قاچاق کشف وضبط شد.
وي ارزش اين کالاهاي کشف شده را حدودا4ميليارد ريال بيان کرد وگفت: دراين رابطه نيز دو نفردستگير ودو  دستگاه خودروتوقیف و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند. 

سرهنگ اسفندیار احمدی بااشاره به اهميت مبارزه با قاچاق کالااظهارداشت: مبارزه با قاچاق از اولويتهاي نيروي انتظا مي درسالجاري بوده وبا جديت تمام اين امر ادامه خواهد يافت.
احمدي اظهارداشت: نیروی انتظامی در راستای منویات مقام معظم رهبری از هیچ تلاش وکوششی دریغ نخواهد کرد و با سودجویان و قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی به شدت برخورد می کند.
وي درپايان از مردم درخواست نمودند با مصرف کالاي ايراني به پيشرفت اقتصادي کشور کمک کرده وهرگونه قاچاق کالا رابا شماره تلفن110به پليس اطلاع دهند.
خبرنگار:ف.فرخ زاده
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار