مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: استان اردبیل آمادگی کامل را برای میزبانی مسابقات آسیایی والیبال دارد.
کد خبر: ۳۴۷۰۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۳ 21 December 2016
 

به گزارش تابناک اردبیل، ایوب بهتاج در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به تلاش ویژه  اداره کل ورزش و جوانان استان به بحث نظارت در باشگاه‌های ورزشی اظهار داشت:مسؤولان کمیته نظارت اداره‌کل ورزش و جوانان هر سال به طور متناوب از باشگاه‌های ورزشی سراسر استان بازدید می‌کنند چرا که در برخی از باشگاه‌ها داروهای غیرمجاز و نیروزا به ورزشکاران تجویز می‌شود که این موضوع خلاف قانون بوده و در صورت مشاهده برخورد با باشگاه متخلف صورت می‌گیرد.

وی گفت: یکی از مهمترین راهکارهایی که می‌توان کاهش مواد نیروزا را رشد دهد بحث فرهنگ سازی در بین ورزشکاران است که خود برای استفاده از این داروها جلوگیری کرده و با مصرف این داروها ضرر و زیان به بدن خود وارد نکنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در رابطه با آمادگی استان برای میزبانی مسابقات آسیایی والیبال افزود: سالن ورزشی تختی و سالن رضازاده اردبیل برای انجام مسابقات آسیایی امیدهای والیبال پیش‌بینی شده که مراحل آماده‌سازی این دو سالن طبق چک لیست‌های ارائه شده توسط کنفدراسیون والیبال آسیا در حال آماده‌سازی است و خوشبختانه در هر دو سالن اقدامات مناسبی صورت گرفته و هیچ مشکلی در روند میزبانی این مسابقات وجود ندارد.

بهتاج تصریح کرد: برای برگزاری هر چه بهتر و میزبانی شایسته از این مسابقات ستاد برگزاری مسابقات آسیایی والیبال در استان اردبیل به ریاست استاندار تشکیل می شود و از هفته‌های آینده  نخستین جلسات این ستاد برگزار خواهد شد.

وی در رابطه با اختلافات اداره‌کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان بیان کرد: بنده و یا اداره کل ورزش و جوانان با هیچ فردی اختلاف شخصی نداریم بلکه برخی ناهماهنگی‌ها از بابت هیات فوتبال استان اردبیل و عدم هماهنگی در برگزاری برنامه‌ها با این اداره کل باعث بوجود آمدن اختلافاتی شده است که امیدواریم با برگزاری مجمع انتخاباتی این هیات اختلافات تمام شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: فدراسیون فوتبال ابلاغیه ثبت نام مجدد از کاندیداها را برای ریاست هیات فوتبال استان به این مجموعه ارسال کرده است که قطعا بعد از ثبت نام مجدد مراحل برگزاری انتخابات به انجام خواهد رسید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار