استاندار خوزستان خبر داد؛
استاندار خوزستان از اختصاص مبلغ 10 میلیارد تومان به باشگاه استقلال خوزستان توسط شرکت گروه ملی خبر داد
کد خبر: ۳۴۷۲۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳ 22 December 2016
به گزارش تابناک خوزستان، استاندار خوزستان از اختصاص مبلغ 10 میلیارد تومان به باشگاه استقلال خوزستان توسط شرکت گروه ملی خبر داد.

دکتر غلامرضا شریعتی در دیدار با اعضای تیم فوتبال استقلال خوزستان اظهار کرد: از این که در نیم فصل اول شرایط سختی به شما گذشت، متاسف و ناراحت هستم. اکنون هم از این که شرایط‌ در حال قرار گرفتن در مسیر مناسب است، خوشحالم. خدا را شکر می‌کنم که با پیگیری تمام دوستان، تیم و باشگاه در یک مسیر مناسب قرار می‌گیرد و خدا را شکر می‌کنم که قرارداد اسپانسری گروه‌ملی نیز امضا و تمام شد و بالاخره تیم یک متولی پیدا کرد و اکنون گروه‌ملی متولی تیم است. 

 وی افزود: من چندین جلسه با حسین‌زاده، مدیرعامل بانک ملی ایران داشتم و در نهایت خود او نیز وارد مسیر کار شد تا در این زمینه به ما کمک کند. مزایده گروه‌ملی برگزار شد که خدا را شکر کسی در این مزایده شرکت نکرد و با توجه به این موضوع گروه‌ملی باید به بانک ملی واگذار شود و بانک ملی هم موظف است که این موضوع را برعهده بگیرد. 

 استاندار خوزستان بیان کرد: همچنین طی صحبتی که هفته گذشته با مدیرعامل بانک ملی ایران داشتم او نیز گفت که اگر کسی در مزایده شرکت نکند، ما گروه ملی را می‌گیریم و فقط مشکلات زیاد است که من هم گفتم شما تیم را حمایت کنید و هر مشکلی که باشد برای گروه ملی جهت قرار گرفتن در مسیر حرکت انجام می‌دهم و من آمادگی کامل را دارم که او نیز قول داد که حتما تیم را حمایت کند. 

 وی خاطرنشان کرد: با وزیر اقتصاد پیرامون مسائل مختلفی از جمله این مشکل صحبت کردم که او نیز گفت اگر کسی در مزایده گروه ملی شرکت نکند، بانک ملی باید آن را بردارد و من هم این موضوع را الزام می‌کنم. به هر حال گروه ملی اسپانسر اصلی تیم و قرارداد آن نیز نهایی شد.

شریعتی ادامه داد: به هر حال گروه ملی تقبل کرد که مبلغ 10 میلیارد تومان به باشگاه بدهد. همچنین به زودی نیز مسائل قانونی بانک ملی انجام می‌شود و امیدواریم که بانک ملی هم گروه ملی را بر عهده بگیرد تا در نیم‌فصل دوم لیگ شما بازیکنان و مجموعه تیم، نیم‌فصل راحت‌تری داشته باشید و دغدغه و استرس‌تان کمتر باشد. نیم‌فصل دوم و حضور در آسیا می تواند شما را به بازیکنان بین‌المللی تبدیل کنند و ان شاءالله نتایج مطلوبی بگیرد تا در نتیجه فشار از شما و خانواده‌هایتان کمتر شود. 

وی بیان کرد: به هر حال شرایطی که پیش آمد، غیرقابل پیش‌بینی بود ولی از این که شما با تعصب، غیرت و عرقی که به استان خوزستان، تیم و تماشاگران داشتید و پای کار ایستادید، تشکر و قدردانی می‌کنم. وقتی این مدل رفتارها را می‌بینیم، دلگرم می‌شویم و احساس غرور می‌کنیم و احساس می‌کنیم که موفقیت مقدور و امکان‌پذیر است. 

استاندار خوزستان گفت: ما نیز وظیفه داریم نهایت تلاش‌مان را جهت رفع مشکلات شما انجام دهیم. باید بگویم من در دو سه هفته اخیر وقتی که می‌دیدم که در راستای حل مشکلات این باشگاه کم نتیجه می‌گیرم، بسیار اذیت شدم و در حال فکر کردن به راه‌های دیگر نیز بودم که خدا را شکر پس از فشارهایی که آوردیم، کار در مسیر خودش قرار گرفت و راحت‌تر و امیدوارتر شدم.  اکنون نیز امیدواری‌ام بیشتر شده است.

وی خطاب به بازیکنان استقلال خوزستان، عنوان کرد: امیدوارم در حد نام خودتان و خوزستان در نیم‌فصل دوم و آسیا ظاهر شوید. همچنین از تمام مجموعه تیم و باشگاه که تلاش کردند نیز قدردانی می‌کنم و امیدوارم گروه ملی طبق وعده‌اش عمل کند.  طبق آن چه که مدیرعامل باشگاه گفت، توافقی صورت گرفته است که به صورت هفتگی به تیم کمک شود که این توافق برای این هفته نیز انجام شده و این نیز بارقه امید است

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار