کد خبر: ۳۴۷۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲ 22 December 2016

به گزارش تابناک یزد،استاندار یزد با اشاره به ضرورت استفاده از تکنولوژی‌های نوین در راستای کاهش مصرف آب گفت: مدیریت و تأمین منابع آبی از جمله اولویت‌های اجرایی استان یزد است.

"سیدمحمد میرمحمدی" در جلسه شورای اداری استان که با حضور "حسین‌علی امیری" معاون پارلمانی رییس جمهور در شرکت فولاد آلیاژی ایران برگزار شد، با اشاره به این که فولاد آلیاژی ایران امسال در تولید، فروش و تنوع محصول رکورد زده است، اظهار کرد: آغاز به کار طرح فولاد یزد یک از دیگر دستاوردهای شرکت فولاد آلیاژی ایران است.

وی  گفت: در استان یزد یکی از بزرگترین محدودیت‌هایی که وجود دارد بحث کمبود آب است و این موضوع باعث شده تا ما اقداماتی را دنبال کنیم تا بحث تأمین آب شرب استان در اولویت اجرایی استان قرار بگیرد.

استاندار در مورد بحث انتقال آب به استان یزد افزود: در طرح انتقال آب از سرشاخه‌های کارون 250میلیون لیتر به استان اصفهان، 150 میلیون لیتر به استان یزد و 180 میلیون لیتر به استان کرمان اختصاص پیدا کرده است.

این مقام مسئول ادامه داد: از دو سال پیش عملیات اجرایی این طرح آغاز و تاکنون 47 کیلومتر از مسیر لوله گذاری و برای 40 کیلومتر دیگر لوله خریداری شده است.

میرمحمدی مصرف صحیح آب را از دیگر الویت‌های برنامه ریزی و اجرایی استان یزد دانست و بیان کرد: مردم یزد به خوبی با اهمیت مصرف صحیح آب آشنا هستند و نسبت به تأمین منابع آبی احساس مسئولیت می کنند.

استاندار استان یزد را یکی از الگوهای مصرف آب در کشور عنوان کرد و ادامه داد: استفاده از تکنولوژی و سیستم‌های نوین در راستای کاهش مصرف آب از دیگر اقدامات انجام شده و در دستورکار است.

این مقام مسئول‌ دنبال کردن صورت کاهش مصرف آب را یکی از دغدغه‌های جدی در استان یزد دانست و خاطرنشان کرد: مدیریت منابع موجود نقش مهمی در تأمین آب مورد نیاز استان ایفا می‌کند.

وی با بیان این که بحث گردشگری از دیگر اولویت‌های اجرایی استان یزد است، اظهار کرد: یزد در بحث گردشگری و جاذبه‌های توریستی از ظرفیت بالایی برخوردار است و این در حالی است که برای امسال حضور بیش از 100 هزار گردشگر خارجی و بیش از یک میلیون گردشگر داخلی را در استان پیش‌بینی می کنیم.

میرمحمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت شفاف سازی عملکرد دستگاه‌های اجرایی و نظارتی در استان گفت: ارتباط مستمر با رسانه‌ها و بیان شفاف عملکرد و برنامه‌های در دستور کار از دیگر ویژگی های استان یزد در راستای شفاف سازی عملکرد دولت تدبیر و امید است.

استاندار در پایان با بیان این که تمام دستاوردهای استان یزد نتیجه مشارکت و هم‌افزایی گسترده مدیران دستگاه‌های مختلف درعرصه‌های مختلف است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار