مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام از درخشش کارکنان صدا و سیمای مرکز استان در نوزدهمین جشنواره رادیویی و تلوزیونی مراکز استان‌ها خبر داد.
کد خبر: ۳۴۷۵۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۶ 23 December 2016
 به گزارش تابناک ایلام ؛علیرضا شیرویی   اظهار داشت: همکارانم در صدا و سیمای مرکز ایلام در جشنواره رادیویی نیز موفق به کسب افتخارات بزرگی شدند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام گفت: در سومین روز از نوزدهمین جشنواره رادیویی و تلوزیونی مراکز استان‌ها که در خوزستان در حال برگزاری است، جایزه بهترین تهیه‌کننده به خاطر مستند(آن مرد در آتش آمد) به صلاح آذوق معاون سیمای مرکز ایلام تعلق گرفت و همچنین وی چهار لوح تقدیر دیگر دریافت کرد.

وی ادامه داد: روح‌الله اکبری هم عنوان بهترین کارگردانی را به خاطر فیلم داستانی (هانا) کسب کرد و آرزو خانی نیز به عنوان بهترین مجری زن برای حضور در برنامه شبانگاهی( گل هیرو) انتخاب شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام گفت: معاونت خبر ایلام جایزه بهترین گرافیک و  محمدجواد شوهانی جایزه بهترین موسیقی محلی را کسب کرده بود، البته طیبه فهیمی‌نژاد عنوان بهترین گزارشگر و تهیه‌کننده صدا را به دست آورد.

وی ادامه داد: این توفیقات حاصل تلاش همه همکارانم در صدا و سیمای مرکز ایلام بوده که این موفقیت‌ها را به آنان و اهالی رسانه و مردم استان ایلام تبریک عرض می‌کنم./م
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار