مهمترین خبرهایی که در میان سایت ها و خبرگزاری های استان تیتر شده اند بصورت یکجا در این بسته خبری انتشار یافته است.
کد خبر: ۳۴۸۵۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۱ 25 December 2016
تعدد خبرها و منابع انتشار این خبرها گاها باعث می شود که مخاطبان نتوانند به آنچه در پی آن هستند دست یابند و کمبود وقت یکی از دلایلی است که مخاطبان را در پیگیری اخبار مردد می کند.
تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سعی دارد مهمترین خبرهای استان را در فواصل زمانی ، در اختیار مخاطبان خود قرار دهد.
بخشی که باکوچکترین باد و بارانی شبکه های تلویزیونی آن قطع می شود
 بخشدار لوداب از توابع شهرستان بویراحمد گفت: شبکه‌های تلویزیونی بخش لوداب بویراحمد با کوچک‌ترین باد و بارش باران قطع می‌شود.
جمال روحانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: با کوچک‌ترین باد و بارش باران شاهد قطعی شبکه‌های تلویزیونی بخش لوداب هستیم که این موضوع سبب نارضایتی مردم شده است.
وی عنوان کرد: تاکنون پیگیری‌های مختلفی برای رفع مشکل شبکه‌های تلویزیونی بخش لوداب با مسئولان و متولیان امر انجام شده ولی هیچ نتیجه‌ای به همراه نداشته است.
نماینده عالی دولت در بخش محروم لوداب بویراحمد افزود: آنتن دهی تلفن همراه در برخی مناطق این بخش شامل تهلیون‌ها، نامداران، دم گلال، دم لوداب و... نیز وضعیت مطلوبی ندارد که انتظار می‌رود مسئولان در این زمینه چاره اندیشی کنند.
روحانی با تاکید بر اینکه بخش لوداب از محروم‌ترین بخش‌های شهرستان بویراحمد است گفت: وضعیت راه‌های ارتباطی روستاهای بخش لوداب بحرانی است به گونه‌ای که در برخی مواقع به محض بارش باران شاهد قطع ارتباط آنان هستیم.
وی عنوان کرد: انتظار می‌رود مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه رفع مشکلات موجود در بخش لوداب از هیچ تلاشی فروگذاری نکنند تا شاهد کاهش مهاجرت مردم از این بخش به مرکز استان باشیم.
انتقاد از مدیران کلی که مدیر شهرستان هستند
فرماندار سابق بهمئی در مراسم تودیع خود به بررسی عملکرد خود و مشکلات شهرستان بهمئی پرداخت.فرماندار سابق بهمئی با اشاره به افزایش آسیب های اجتماعی در شهرستان، نبود کارخانه و بنگاه های تولیدی و بیکاری جوانان را از مشکلات بزرگ بهمئی عنوان کرد و گفت:از ابتدای ورود به شهرستان تلاشهای زیادی جهت سامان دادن به حوزه اشتغال داشتم که با همکاری سپاه پاسداران، کمیته امداد،بانکهای شهرستان و صندوق کار آفرینی امید در زمینه اشتغال مُسکِنهایی صورت گرفت اما بی مهری بعضی از مدیران کل استان و اینکه باید گفت بعضی از مدیران کل تنها مدیرکل یک شهرستان خاص هستند،اجازه نداد تا بتوانیم در این شهرستان کارهای اساسی در زمینه اشتغال انجام دهیم.
نگذارید عده ای مردم را فریب دهند
سیدموسی خادمی در نشست با رووسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن شماره یک استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: دولت یازدهم دولت مظلومی است و شایسته است هنرمندان در ترویج گفتمان دولت تدبیر و امید کمک کنند.
وی افزود: باید واقعیت‌های این دولت را بیان کنیم و نگذاریم عده‌ای به دروغ مردم را فریب دهند و در مخالفت با کارهای دولت، چیزهای دیگری را به خورد مردم بدهند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تشریح برخی خدمات صورت گرفته دولت در حوزه فرهنگ، اظهارداشت: دولت یازدهم شعار برای کار فرهنگی نداد اما در عمل گام‌های خوبی با اجرای طرح‌های فرهنگی برداشته است.

شکاف قبر اولین شهید شهرستان
فرماندار لنده به وضعیت نامناسب برخی قبور مظهر شهدا اشاره کرد و گفت: وضعیت نامناسب قبر شهید پوزان اولین شهید شهرستان در دوران دفاع مقدس زیبنده مردم شریف و ولایتمدار این شهرستان نبوده و ما از این بابت شرمنده خانواده شهید هستیم.
کریمی‌نژاد به شکاف قبر شهید پوزان اشاره و افزود: امیدوارم شکاف مردم و مسؤولان به مانند شکاف این قبر مطهر نباشد، شرمندگی مسؤولان در مقابل خانواده شهدا با وجود چنین شکاف‌هایی دوچندان خواهد شد.
وی ادامه داد: در خصوص بازسازی و بهسازی گلزار مطهر شهدا بنیاد شهید باید اولویت‌بندی کرده و با استفاده از ظرفیت موجود اقدام کند و در دستور کار خود قرار دهد.
کریمی‌نژاد خاطر نشان کرد: انشعابات لازم برای کلیه قبور مطهر شهدای شهرستان باید با برنامه‌ریزی ادارات متولی در سریع‌ترین زمان ممکن اتصال و از خدمات لازم برخوردار شوند.
 تاثیر منفی عملکرد رسانه ها در مورد تغییر نام استان
 عضو هیئت منصفه مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد گفت : رسانه‌ها نباید با سوء نیت، علم و آگاهی با هدف مچ گیری و ضربه زدن به مدیر یا یک فرد سیاسی یک بازی را آغاز کنند.
پیشوا با تشریح آثار منفی عملکرد رسانه‌ها در زمینه تغییر نام استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: با طرح این بحث رسانه‌ها در برخی مواقع شخصیت‌های تاثیرگذار استان را تخریب کردند و در صورتی رسانه‌ای دنبال به زمین زدن فردی باشد باید به شدت با آن برخورد شود.
وی با اشاره به اینکه اصل ۲۴ قانون اساسی اصل بر آزادی مطبوعات داده است تصریح کرد: البته ماده ۶۰۸، ۶۰۷ و ۶۸ و همچنین مواد ۲۳ تا ۳۵ قانون مطبوعات نیز محدودیت‌های برای رسانه‌ها پیش بینی کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار