تابناک مرکزی: کارشناس هواشناسی اداره کل هواشناسی استان مرکزی از تداوم بارش‌ها تا دو روز آینده و احتمال رگبار در نقاط جنوبی استان مرکزی خبر داد.
کد خبر: ۳۴۸۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۶ 25 December 2016

به گزارش تابناک مرکزی محمود امیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، در رابطه با وضعیت آب‌وهوای استان مرکزی در هفته جاری، گفت: بارش‌ها در اغلب نقاط استان امروز و فردا تداوم دارد و در مناطق جنوبی استان بارش‌ها به صورت رگبار خواهد بود.

وی بیان کرد: از روز سه‌شنبه سیستم جدید وارد استان می‌شود که پیش‌بینی می‌شود به دلیل ورود این سیستم بارش‌ها تا پایان هفته تداوم داشته باشد.

کارشناس هواشناسی ادامه داد: روز چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری وزش باد در استان را داریم که بر این اساس آلودگی هوا در این هفته نخواهیم داشت.

امیدی در ارتباط با احتمال انباشت آلاینده‌ها در هفته‌ آینده بیان کرد: ورود سیستم‌هایی به استان در هفته اینده را داریم اما در خصوص پیش‌بینی بارندگی و احتمال آلودگی یا وارونگی هوا باید مدل‌ها بررسی شود.

وی در رابطه با میزان بارندگی از روز گذشته تا کنون عنوان کرد: میانگین بارندگی استان در 24 ساعت گذشته 13.2 میلی‌متر گزارش شده که بیشترین بارش مربوط به شهرستان آشتیان با 19 میلی‌متر و کمترین بارش‌ها مربوط به شهرستان تفرش با 7 میلی‌متر و اراک با 8.3 میلی‌متر بارندگی است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار