معاون سواد آموزی آموزش و پرورش یزد از برگزاری آزمون اقتصاد مقاومتی ویژه سواد آموزان این استان در دهه فجر امسال خبر داد.
کد خبر: ۳۴۹۱۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸ 26 December 2016
به گزارش تابناک یزد،مرات امین الرعایا به مناسب هفته سواد آموزی ( 4 تا 10 دیماه ) در جمع سواد آموزان روستای ابراهیم آباد بخش رستاق شهرستان اشکذر با اشاره به نامگذاری اولین روز از هفته سواد آموزی به سواد آموزی و اقتصاد مقاومتی، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی و سواد آموزی به صورت مستقیم و غیر مستقیم با یکدیگر در ارتباط هستند.
وی افزود: یکی از ارکان مهم سواد آموزی همانند اقتصاد مقاومتی حفظ کرامت و استقلال انسان و عدم نیاز به دیگران است.
معاون سواد آموزی آموزش و پرورش یزد میزان سواد مردم هر کشوری را نشان دهنده قدرت آن کشوردانست و تصریح نمود: اگر صد در صد مردم یک کشور باسواد باشند، نشان از وجود یک قدرت بیشتر در درون آن کشور است .
وی ضمن بیان اینکه حدود 90 درصد از مردم کشور ما با سواد هستند خاطر نشان کرد: 7 دی ماه سالروز فرمان تاریخی حضرت امام خمینی ( ره ) در خصوص تشکیل نهضت سواد آموزی در کشور است که این فرمان در زمانی از سوی امام صادر شده که نصفی از جمعیت ایران به وسیله رژیم طاغوت بی سواد مانده بودند که خوشبختانه بعد از فرمان ایشان تا کنون شاهد پیشرفت چشم گیری در نهضت سواد آموزی کشور هستیم .
در پایان معاون سواد آموزی آموزش و پرورش یزد به همراه معاون فرماندار و رییس آموزش و پرورش شهرستان اشکذر از نمایشگاه دستاوردهای زنان سواد آموز این روستا بازدید نمودند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار