جانشین فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور گفت: ملت ایران با پیروی از آرمان‌های امام خمینی (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری، فتنه‌های دشمنان را رصد و خنثی می‌کند.
کد خبر: ۳۵۱۲۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۰ 29 December 2016

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سردار امان‌الله گشتاسبی پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی در مصلی المهدی زابل اظهار کرد: 9 دی یک قیام و حماسه مردمی بر علیه دشمنان اسلام و نظام و در پشتیبانی از ولایت فقیه بود.

جانشین فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور افزود: امام راحل با تکیه بر مردم مومن و ولایی انقلاب را به پیروزی رساندند.

وی گفت: آمریکایی‌ها باید از شرایط فعلی نظام اسلامی ما عصبانی باشند و نگران باشند زیرا همه امکانات مملکت را در دوران ستم شاهی به یغما بردند اما امام خمینی با به پیروزی رساندن انقلاب دست آنها را از ظرفیت‌ها و منابع ایران اسلامی کوتاه کرد و حکومت اسالمی تشکیل داد و جنگ را اداره کرد.

سردار گشتاسبی بیان کرد: مردم بصیر و آگاه می‌دانند با پیروزی انقلاب اسلامی نظام ما به اقتدار رسید.

وی ادامه داد: امروز نیز با پیروی از آرمان‌های امام خمینی (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری باید دشمن‌شناس بوده و فتنه‌های دشمن را رصد کنیم.

جانشین فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور افزود: فتنه 88 یک دسیسه بزرگ از سوی دشمنان نظام بود و از بیرون کشور برای خدشه وارد کردن به نظام ما مدیریت می‌شد.

این مسؤول ادامه داد: ملت ایران در روز تاریخی 9 دی به فرمان مقام معظم رهبری در صحنه حاضر شده و به دشمنان نظام و انقلاب فهماندند که تا پای جان پای آرمان‌ها و ارزش‌های نظام و خون شهدای خود هستند. 

انتهای پیام/3139/ر30/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار