سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان؛
حوزه هنر به انتظام اجتماعی،کاهش آسیب های اجتماعی و تلطیف فضای سیاسی و اجتماعی کشور و استان کمک می کند
کد خبر: ۳۵۱۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰ 31 December 2016
دکتر حسین حسین زاده در آیین افتتاح نخستین جشنواره استانی تئاتربین المللی فجر در استان اظهار کرد:باتوجه به امر تاثیرگذاری هنر بر جامعه لازم است که به فعالیت های هنری از منظر هنر نگاه نکنیم تا بتوانیم از آسیب های اجتماعی کاسته و بر بهبود زندگی افراد در جامعه بیفزائیم.

وی افزود:باید در تصمیم گیری ها و برنامه ریزی ها در بخش اعتبارات به هنر نگاه ویژه ای شود چرا که در سال های اخیر فاصله نگاه نظری و عملی در این حوزه بیشتر شده و تاثیرگذاری هنر بر فرهنگ جامعه همچنان مغفول مانده است.

سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با بیان این که باید جایگاه واقعی فرهنگ و هنر در برنامه ها و سیاست های ما نمود پیدا کند گفت: ما انقلاب و پیام های آن را فرهنگی می دانیم و آموزه های دینی ما از طریق فرهنگ ماندگاری پیداکرده است اما در عمل به فرهنگ و هنر توجه زیادی نمی کنیم.

وی بیان کرد: یکی از ویژگی های مهم هنر بحث ماندگاری آن است و تنها از این طریق می توانیم آموزه ها و اندیشه های خود را ماندگار و پایدار کنیم.

حسین زاده تصریح کرد: هنر دارای اثربخشی اجتماعی بالایی بوده و بهترین و شایسته ترین ابزار برای ارتقای جامعه و ایجاد توسعه پایدار است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار