معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاطت محیط زیست، از "داوود قاسم زاده" مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی بدلیل کسب رتبه برتر کشوری تقدیر کرد.
کد خبر: ۳۵۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۶ 14 May 2015

به گزارش خبرنگار ما ، در آستانه روز جهانی روابط عمومی در گردهمایی سالانه مدیران روابط عمومی ادارات کل حفاظت محیط زیست کشور اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی موفق به کسب رتبه برتر کشوری شد.

افزودنی است : دکتر معصومه ابتکار معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور با اهدا لوحی از داود قاسم زاده مدیر روابط عمومی حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی به دلیل احراز رتبه برتر کشور تقدیر نمود.

در بخشی از این لوح تقدیر آمده است: در عصری که ارتباطات موثرترین شاخص جوامع پیشرو به حساب می آید، روابط عمومی ها با نگاه تخصصی و عملگرایی آگاهانه عامل اصلی اطلاع رسانی و جهت دهی به فرهنگ و تفکر جامعه و نیز ارزشمندترین پشتوانه اهداف و آرمان سازمان ها هستند.

در این لوح اضافه شده است: نظر به احراز رتبه برتر در میان روابط عمومی ادارات کل حفاظت محیط زیست استان ها، از اقدامات ارزشمند، تلاش موثر، مشارکت ارزنده، و همکاری مسوولانه جنابعالی در امور روابط عمومی، اطلاع رسانی و ترویج فرهنگ صیانت از طبیعت و محیط زیست تشکر و قدردانی می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :