علیرضا منصوریان در جدیدترین اظهاراتش به نوعی وضعیت آینده سید مهدی رحمتی کاپیتان استقلال را در این تیم مشخص کرده است.
کد خبر: ۳۵۳۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۵ 02 January 2017
 خبرورزشی، مسئله مهدی رحمتی و استقلال در روزهای اخیر داغ ترین سوژه فوتبال ایران بوده است. در حالی که خیلی ها تصور می کردند پس از مکالمه تلفنی کوتاه مهدی رحمتی با عادل فردوسی پور در برنامه 90 که به صورت واضح مواضع خود را درباره نیمکت نشینی مقابل سپاهان و اختلاف با منصوریان تعدیل کرده بود آتش این ماجرا فروکش پیدا کند، سرمربی استقلال روز بعد رحمتی را در لیست خروجی های استقلال قرار داد. موج رسانه ای این خبر و همین طور به دنبال آن انتشار مطالبی درباره تمجید بازیکنان استقلال از سید حسین حسینی دروازه بان دوم استقلال رحمتی را در وضعیتی در استقلال قرار داد که هرگز تجربه نکرده بود.
 
رحمتی به خوبی اخطار جدی منصوریان را دریافت کرد؛ نمی توانی خودت را بالاتر از تیم بدانی. کاپیتان استقلال درک کرد بد اخلاقی اش پس از دیدار مقابل سپاهان درست ساعتی بعد از آن بازی پر فشار رو در روی علیمنصور نمی توانست برای او بدون تبعات باشد. او به عادل گفت همه می دانند من زود جوش می آورم. یعنی اگر بعد از دیدار درخواست رضایت نامه کردم عصبانیت لحظه ای من بوده و منظور کلی نداشتم. برای منصوریان این جملات بیشتر شبیه به توجیه بودند. استقلال او زیر سخت ترین فشار ممکن تا پیش از سپاهان تا جایی پیش رفته بود که حیات منصوریان را با نتیجه این دیدار می سنجیدند. ذهن تیم او به هم ریخته بود و شخصا زیر سنگین ترین فشارها قرار داشت. در چنین شرایطی چطور می توانست از رفتار رحمتی و درخواست رضایت نامه او به این راحتی بگذرد؟ چطور می توانست این رفتار را بی پاسخ بگذارد و جریانی راه نیندازد؟ او در نهایت به رحمتی نشان داد موج خبر قرار گرفتن او در میان خروجی های استقلال بسیار قدرتمند تر از موج خبر درخواست رضایت نامه رحمتی بوده است. این جدال با قدرت به سود منصوریان به پایان رسید. مهم ترین نشانه اش رفتار رحمتی در تمرین اینروزهای استقلال است.
 
رحمتی روز به روز آرام تر شده و حالا در تمرین هم جدی تر نشان می دهد و از همه مهم تر رقیب جوان خود حسینی را به رسمیت می شناسد. حالا یک رحمتی جدید را در استقلال می بینیم. رفتار او در تمرین  زمین تا آسمان عوض شده. خبری از متلک ها، لقب دادن به بازیکنان، خنده های تمسخر آمیز و نگاه از بالا نیست. بازیکنان استقلال نیز با دیدن این رحمتی آرام تر به کارشان ادامه می دهند. کاپیتان استقلال برای بعضی از آنها استرس ایجاد می کرد اما حالا این فشار از روی آنها برداشته شده است.
 
مزد رفتار خوب بی نتیجه نمی ماند. به خصوص زمانی که کاپیتان 35 ساله تیم تلاش کند تصویری که از گذشته به جای گذاشته را تغییر دهد. منصوریان در اظهارات جدید خود از رحمتی حمایت کرده و با جمله ای کلیدی راه آینده را  به او نشان داده است: او محکم به کارش ادامه می‌دهد. هیچ شرطی با رحمتی نگذاشته‌ایم.
 
منصوریان به آرامی حاشیه امنیت سابق را به او باز می گرداند اما در عین حال به صورت دقیق حواسش به کاپیتان استقلال است با این تفاوت که اینبار از قدرت بیشتری نیز در اختیار است. جمله دیگری از اظهارات امروزش این موضوع را نشان می دهد: در حوزه فنی همه بازیکنان مثل هم هستند و هیچکس نسبت به دیگری برتری ندارد. رحمتی هم مثل سایر بازیکنان استقلال است و همه قابل احترام هستند.
برچسب ها: منصوریان ، رحمتی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار