فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در ایام فتنه 88 بالغ بر 9 هزار سایت و کانال به زبان فارسی به سرکردگی آمریکا و انگلیس در حال فعالیت علیه نظام ارزشی و انقلاب اسلامی بودند.
کد خبر: ۳۵۴۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۵ 04 January 2017

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سردار حسین رحیمی در آیین صبحگاه انتظامی استان سیستان و بلوچستان که با حضور یگان‌های نمونه در ستاد انتظامی استان برگزار شد، اظهار کرد: حماسه 9 دی ماه یادآور تجدید میثاق با مقام معظم رهبری و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در ایام فتنه بالغ بر 9 هزار سایت و کانال به زبان فارسی در حال فعالیت علیه نظام ارزشی و انقلاب اسلامی بودند و به سرکردگی آمریکا و انگلیس، باعث ایجاد آشوب می‌شدند. 

این مسؤول با اشاره به خوی استکباری آمریکا و انگلیس گفت: این کشورها به سایر دولت‌ها به چشم طمع و دست‌درازی به منابع و ذخایر آنها نگاه می‌کنند اما انقلاب اسلامی ایران توانست دست آنها را از این کشور قطع کند.

این مقام ارشد انتظامی از تلاش‎های شبانه‌روزی یگان‌های انتظامی در حفظ و ارتقای امنیت مطلوب در جامعه قدردانی و افزود: همه تلاش‌ها و اقدامات پلیسی در راستای خدمت‌رسانی به آحاد مردم جامعه است.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه تمام رکوردهای انتظامی در کشف جرائم و دستگیری مجرمان، مبارزه با مواد مخدر و کالای قاچاق شکسته شده است، تصریح کرد: کسب این موفقیت‌ها در سایه تلاش‌های شبانه‌روزی همه همکاران در سطح انتظامی سیستان و بلوچستان بوده است.

وی بر ارائه خدمات متنوع انتظامی به مردم تأکید کرد و گفت: این خدمات را باید همراه با احترام و حفظ کرامت مردم به شهروندان ارائه دهیم.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: همه باید تلاش کنیم که سربازان خوبی برای فرمانده معظم کل قوا باشیم و از سوی دیگر عمار گونه در کنار ولایت باشیم و در هر شرایطی از ولی امر خود اطاعت کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار