کد خبر: ۳۵۶۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۶ 07 January 2017

معاون فرهنگی وگردشگری منطقه آزاد چابهار می گوید بهترین زمان برای چابهار گردی فصول سرد سال است اما به دلیل گران بودن تورها،گردشگران کمی دراین زمان به چابهار می آیند.

نصیر بارکزهی درگفت وگو باخبرنگار ایسنا- منطقه سیستان وبلوچستان با انتقاد ازگران بودن تورهای چابهار گردی گفت: بهترین زمان برای گردشگری در چابهار فصول سرد سال است اما به دلیل گران بودن تورهای چابهار فقط در نوروز شاهد حضور چشمگیر گردشگران در این بندر هستیم.

وی قیمت تورهای چابهارگردی را بالاتر از تورهای ترکیه و دبی دانست و تاکید کرد: تعدیل و نظارت برقیمت ها و کمک به آژانس های چابهارگردی از اولویت های اصلی سازمان منطقه آزاد است چراکه درپی فعال کردن گردشگری دایمی در تنها بندراقیانوسی ایران هستیم.

بارکزهی با اشاره به فعال بودن 6شرکت خدمات تفریحی دریایی در چابهار اظهار داشت: این شرکت ها اغلب در ایام نوروز فعال هستند و در بقیه فصول سال به دلیل پایین بودن تعداد گردشگران فقط 2شرکت خدمات تفریحی ارایه می دهند.

به گفته معاون گردشگری، غواصی، عکاسی زیر آب، قایق سواری، شاتل، جت اسکی و ماهیگیری خانوادگی از جمله خدماتی است که شرکت های تفریحات دریایی به گردشگران ارائه می دهند.

وی هم چنین با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای مسافرین نوروزی گفت: راه اندازی نمایشگاه صنایع دستی با50غرفه از صنایع دستی فاخر سیستان و بلوچستان و ایجاد نمایشگاه غذاهای سنتی و طبخ بیش از70نوع غذای محلی ازجمله برنامه های منطقه آزاد برای استقبال از گردشگران نوروزی است.

شایان ذکراست چابهار بادارا بودن آثار و جاذبه های گردشگری مختلفی از جمله قلعه پرتقالی ها،منطقه گل افشان، غارهای سه گانه، کوه های مریخی، گورستان های قدیمی و ساحل زیبای دریای عمان تلاش می کند در صنعت گردشگری ایران جایی برای خود بازکند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار