اما گویا این مشکل کشوری بوده و در دیگر مناطق کشور هم این اتفاق رخ داده است که برخی اعتقاد داشته اند این موضوع به درگذشت آیت الله رفسنجانی مربوط می شده است.
کد خبر: ۳۵۷۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۹ 08 January 2017
امشب همزمان با انتشار خبر درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی به ناگاه اینترنت ADSL در شهر یاسوج قطع شد.
سایت خبری تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در تماس تلفنی با سامانه 2020 مخابرات جویای دلیل این اختلال و قطعی شد که پس از پشت خط ماندن طولانی بالاخره یکی از اپراتورها جواب داد که به علت برخی تعمیرات فنی حدود یک ساعت دیگر مشکل بر طرف خواهد شد که البته این وعده محقق شد و دقایقی پیش موضوع قطعی اینترنت شهر یاسوج حل شد.
اما گویا این مشکل کشوری بوده و در دیگر مناطق کشور هم این اتفاق رخ داده است که برخی اعتقاد داشته اند این موضوع به درگذشت آیت الله رفسنجانی مربوط می شده است.
بر همین اساس وزارت ارتباطات ضمن تکذیب این موضوع ، توضیحاتی ارائه داد.
هم‌زمان با پخش شایعاتی در مورد ایجاد اختلال در شبکه اینترنت کشور، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات توضیحاتی ارائه کرد.

دکتر محمدرضا فرنقی زاد رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد: «در پی ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی شایعاتی مبنی بر اختلال در شبکه اینترنت کشور مطرح شده که این شایعات قویا تکذیب می شود.»

وی با بیان اینکه هیچگونه اختلالی در شبکه اینترنت کشور وجود ندارد، افزود: «لیکن به دلیل هجوم کاربران برای دریافت اخبار، شبکه اینترنت درحالت اشباع است و ممکن است این امر در برخی مناطق کندی‌هایی را ایجاد کرده باشد.»

دکتر فرنقی زاد تصریح کرد: «احتمال کندی در منطقه جماران وجود دارد و اپراتورهای تلفن همراه درحال ارسال آنتن‌های سیار برای رفع مشکل هستند.»
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار