تابناک: مسئول نمایشگاه و بازارچه خیریه ویژه کودکان سرطانی گفت: وقتی پسرم امیرحسین به دلیل بیماری سرطان فوت کرد تصمیم گرفتم با تمام اسباب بازی‌های امیر حسین بازارچه کوچکی راه اندازی کنم و به این کودکان سرطانی کمک کنم.
کد خبر: ۳۵۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸ 17 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، رضوان سلیمی اظهار کرد: ایده ایجاد این بازارچه از زمان فوت پسرم در اثر سرطان در من شکوفا شد، به همین دلیل پس از مرگ او کمک به کودکان مبتلا به سرطان را ادامه دادم.

وی با بیان اینکه برای نخستین مرتبه با فروش اسباب بازی‌های امیر حسین در قالب خیریه شروع به فعالیت کردم، افزود: از این ایده استقبالی خوبی شد، به همین دلیل هر سه ماه یک بار این بازارچه را برگزار کردم و هفتمین بازارچه خیریه نیز در اواخر هفته گذشته برگزار شد.

مسئول نمایشگاه و بازارچه خیریه ویژه کودکان سرطانی با بیان اینکه حدود یک سال و نیم از شروع فعالیت این بازارچه می‌گذرد، ادامه داد: شروع این فعالیت از یک مکان کوچک و به صورت دوستانه بود، اما با رونق گرفتن بازارچه و استقبال مردمی، افراد خیر مکان‌های بهتر و بزرگتری را در اختیار ما قرار دادند.

سلیمی با بیان اینکه تبلغیات گسترده‌ای برای برپایی بازارچه در سطح شهر نداشته‌ایم، افزود: تمام عواید این بازارچه به صندوق موسسه کسا در بیماستان سید الشهدا واریز می‌شود.

وی گفت: تعدادی از کودکان سرطانی در این بازارچه حضور فعال دارند و غرفه‌ایی نیز برای فروش کاردستی‌های آنها در نظر گرفته شده است.
به گزارش ایسنا، این بازارچه خیریه از 24 تا 27 اردیبهشت ماه سال جاری در پل بزرگهمر، ابتدای آبشار دوم، مجتمع بهزیستی هفتم تیر برگزار شد
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار