کد خبر: ۳۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۳ 08 February 2015
فرماندار اشتهارد بر ضرورت ایجاد پایگاه هلال‌احمر در این شهرستان تأکید کرد.
به گزارش فارس ، ابوالفضل اینانلو ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: توسعه خدمات به مردم یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که باید بیش از گذشته به آن توجه شود.
وی رفع معضلات و کمبودها را مهم‌ترین اصل و اولویت مسئولان در این شهرستان دانست و بر ضرورت ایجاد پایگاه هلال‌احمر در این شهرستان تأکید کرد.
اینانلو تأکید کرد: باید زمینه‌های توسعه خدمات را در اشتهارد فراهم کرده و به سمت پیشرفت و توسعه بیشتر گام برداریم.
فرماندار اشتهارد با بیان اینکه هم‌اکنون زیرساخت‌های این شهرستان با مشکلات و کمبودهایی مواجه است، افزود: برای توسعه و رشد بیشتر این شهرستان نیازمند حمایت مسئولان و تعامل و همدلی مدیران در تمامی دستگاه‌های استان هستیم.
اینانلو تصریح کرد: با توجه به صنعتی بودن اشتهارد و جمعیت این شهرستان لذا باید تمامی تمهیدات لازم را برای توسعه این خدمات در نظر بگیریم و میزان رضایتمندی مردم را ارتقا دهیم.
فرماندار اشتهارد توسعه خدمات آموزشی، فضاهای سبز، امکانات فرهنگی و بهداشتی را از مهم‌ترین نیازهای این شهرستان عنوان کرد.
وی یکی از بخش‌هایی که باید هر چه سریع‌تر در این شهرستان راه‌اندازی شود را احداث پایگاه هلال‌احمر دانست و ادامه داد: یکی از مهم‌ترین نیازهای این شهرستان احداث پایگاه هلال‌احمر است.
فرماندار اشتهارد ایجاد این پایگاه‌ها را ضرورتی مهم برای این شهرستان خواند و خاطرنشان کرد: احداث پایگاه هلال‌احمر می‌تواند تأثیرات زیادی را در مواقع اضطراری داشته باشد و زمینه‌های ارائه خدمات بیشتر به مردم را در این‌گونه موارد فراهم کند.
این مسئول اضافه کرد: با توجه به پیگیری‌های انجام گرفته هم‌اکنون اقدامات اساسی به منظور واگذاری زمین برای احداث پایگاه هلال‌احمر در این شهرستان انجام شده است.
به گفته وی، باید اقدامات اساسی نیز برای ایجاد مکان مناسبی به منظور دپوی تجهیزات هلال‌احمر در مواقع بحران انجام شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار