قهرمان مسابقات دو ومیدانی پیوند اعضا کشور گفت: اکنون انگیزه بالا برای حضور در مسابقات جهانی آرژانتین دارم و می خواهم با ادامه روند تمرینات آماده سازی برای کسب مدال خوش رنگ در میدان جهانی تلاش کنم.
کد خبر: ۳۶۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۹ 19 May 2015
قهرمان مسابقات دو ومیدانی پیوند اعضا کشور گفت: با پرداختن به ورزش قهرمانی فصل جدیدی از زندگی را پس از پیوند کبد آغاز کرده ام.

به گزارش ایرنا، رضا شادکام اظهار کرد: قبل از پیوند اعضا چندین سال در سطح فوتبال باشگاهی فعالیت داشتم اما از زمانی که پیوند کبد کردم نه تنها از ورزش فاصله نگرفته ام بلکه برحسب تجربه چندین ساله ضمن مشاوره لازم به بیماران پیوند اعضا، آنها را ترغیب به ورزش کردم.

وی بیان داشت: در این چند سال گذشته مشاوره لازم برای پیگیری درمان بیماران کبدی ارائه کرده ام و در کنار این اقدام، ورزش را هدفی مهم برای ایجاد انگیزه و شادمانی در آنها توصیه داشته ام.

شادکام اضافه کرد: سال گذشته به پیشنهاد یکی از دوستان تصمیم گرفتم در رشته دو ومیدانی وارد مسابقات رسمی شوم و با تمرین منظم و استفاده از تجربه آقایان بنوان و محمدی از مربیان ارزنده دو ومیدانی استان همدان توانستم در نخستین دوره حضورم در مسابقات کشوری دو مدال طلا کسب کنم.

وی در ادامه گفت: اکنون نیز انگیزه بالا برای حضور در مسابقات جهانی آرژانتین دارم و می خواهم با ادامه روند تمرینات آماده سازی برای کسب مدال خوش رنگ در میدان جهانی تلاش کنم.

وی در خصوص برگزاری مسابقات دو ومیدانی قهرمانی پیوند اعضا کشور گفت: مسابقات در سطح خوبی برگزار شد و ملاک قراردادن رکوردها ورودی به تیم ملی سبب شد تا ورزشکاران تلاش بیشتری داشته باشند.

شادکام بیان داشت: در یکصد متر توانستم در زمان بهتری از رکورد تعیین شده به خط پایان برسم و در 200 متر هم نزدیک به رکورد ورودیه تیم ملی به قهرمانی دست یافتم که مورد تایید کمیته فنی مسابقات قرار گرفت.

وی افزود: البته قبل از حضور در مسابقات با مصدومیت مواجه شدم که با برنامه ریزی مناسب و درمان مقطعی توانستم مهیای رقابت شوم.

وی هدف اصلی خود را قهرمانی در مسابقات دو ومیدانی پیوند اعضای قهرمانی جهان در آرژانتین عنوان کرد و افزود: با توجه به شرایط حریفان جهانی، رسیدن به این خواسته دور از دسترس نیست.

قهرمان دو ومیدانی ورزشکاران پیوند اعضا کشور ضمن قدردانی از خانواده خود در حمایت از حضور دوباره اش در عرصه ورزش گفت: خانواده ام مشوق اصلی حضورم در عرصه قهرمانی بودند و امیدوارم در ادامه هم بتوانم موفق عمل کنم.

مسابقات انتخابی تیم ملی دو ومیدانی پیوند اعضا کشور با درخشش دونده های همدانی روز گذشته در شیراز به کار خود پایان داد.

در این رقابت ها و در مواد یکصد متر و 200 رده سنی 50 تا 59 سال رضا شادکام عنوان قهرمانی را کسب کرد.

تیم ملی پیوند اعضا ایران خود را برای مسابقات جهانی که شهریور ماه امسال در کشور ارژانتین بر گزارمی شود آماده می کند.

همدان دارای بیش از چهار هزار دونده در رده های سنی مختلف است که 20 نفر از آنان را ورزشکاران پیوند اعضا تشکیل می دهند.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار