رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام قزوین خبر داد
رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان قزوین از برگزاری مسابقات پرورش اندام و مچ‌اندازی این استان در بهمن ماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۳۶۴۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷ 21 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، حسین مردعلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین از برگزاری مسابقات پرورش اندام و مچ‌اندازی در بهمن ماه سال جاری خبر داد و گفت: مسابقات مچ‌اندازی در دوم بهمن ماه و مسابقه رقابتی در رشته‌های پرورش اندام فیزیک و بادی کلاسیک استان قزوین طی 28 و 29 بهمن ماه در سالن شهید بابایی قزوین برگزار و در پایان به نفرات برتر هر رشته جوایزی اهدا می‌شود.

وی افزود: افراد غیربومی استان قزوین هم می‌توانند در مسابقات پرورش اندام استان قزوین شرکت کنند و محدودیتی از لحاظ تعداد افراد شرکت‌کننده وجود ندارد.

رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان قزوین در خصوص زمان‌بندی مسابقات این هیأت اضافه کرد: مسابقات هیأت بدنسازی و پرورش اندام این استان در دو مقطع زمانی شهریور و بهمن‌ماه هر سال صورت می‌گیرد.

این مسؤول ورزشی در خصوص محل برگزاری مسابقات هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان قزوین مطرح کرد: بیشتر مسابقات استانی در شهر قزوین برگزار می‌شود اما اگر درخواست میزبانی از سایر شهرها پیشنهاد شود، امکان برگزاری این مسابقات در شهر مورد نظر هم وجود دارد.

رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان قزوین در خصوص دعوت مسؤولان برای نظارت بر مسابقات تصریح کرد: این هیأت در حال حاضر برنامه خاصی برای دعوت از مسؤولان ندارد اما از نمایندگان مجلس و مدیرعامل تمام ادارات دعوت می‌شود تا از تمرینات ورزشکاران این رشته بازدید کنند.

مردعلی اضافه کرد: به دلیل محبوبیت رشته ورزشی بدنسازی و پرورش اندام بین جوانان استان قزوین تصمیم گرفته شد که با تقویت تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات داخلی استان و افزایش آمادگی ورزشکاران این رشته ورزشی راه برای کسب موفقیت بیشتر ورزشکاران بدنسازی و پرورش اندام قزوین هموار شود.

وی با اشاره به برنامه‌های هیأت ورزشی بدنسازی و پرورش اندام استان قزوین گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده این هیأت، در بهمن ماه سال آینده میزبان مسابقات قهرمانی کشور در رشته پاورلیفتینگ است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار