دبیر هیأت رزمی آبیک:
دبیر هیأت رزمی شهرستان آبیک گفت: طی جلسه‌ای، اعضای جدید هیأت رزمی این شهرستان انتخاب شدند.
کد خبر: ۳۶۴۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵ 21 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، محمود جمشیدیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: طی جلسه‌ای از سوی هیأت رزمی شهرستان آبیک، اعضای جدید این هیأت انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه در این جلسه معصومه سیاح‌البرزی به عنوان نایب‌ رئیس هیأت رزمی شهرستان آبیک انتخاب شده است، افزود: زینب تیشه‌برپا به عنوان ناظر باشگاه‌های بانوان و جواد باقری به عنوان ناظر باشگاه‌های آقایان هیأت رزمی این شهرستان انتخاب شدند.

دبیر هیأت رزمی شهرستان آبیک ادامه داد: علی چگینی رئیس هیات رزمی شهرستان آبیک و علی فلاحت‌کار مسؤول روابط عمومی این هیأت هستند.

جمشیدیان اضافه کرد: همچنین در این جلسه، بر اتحاد و همبستگی بیشتر بین مربیان و اعضای هیأت رزمی شهرستان آبیک و انجام فعالیت‌های منسجم‌تر تأکید شد.

جمشیدیان از برگزاری مسابقات انتخابی کیک‌بوکسینگ استان قزوین به مناسبت دهه فجر خبر داد و گفت: این مسابقات در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود.

این مسؤول ورزشی خاطرنشان کرد: برای شرکت در مسابقات انتخابی کیک‌بوکسینگ استان قزوین، به مربیان باشگاه‌های شهرستان آبیک اعلام شده تا سه‌شنبه هفته جاری فایترهای خود را مشخص و معرفی کنند.

به گزارش فارس، محمود جمشیدیان دبیر هیأت رزمی شهرستان آبیک از مربی و قهرمانان بااخلاق استان قزوین است که با دارا بودن کارشناسی ارشد رشته مکانیک، کمربند مشکی دان سه کیک‌بوکسینک، رئیس اسپورت کاراته کیک‌بوکسینگ iska آبیک و ریاست‌های انجمن کیک بوکسینگ آبیک، کیک‌بوکسینگ بین‌المللی و wka شهرستان آبیک را در کارنامه کاری خود دارد.

وی قهرمانی‌های مختلفی را در عرصه استانی، کشوری و خارج از کشور کسب کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار