برنامه‌هاي مربي اخلاق جواب نداد
در صحنه گل سايپا، بازیکنان اين تيم پاس عمقی در محوطه جریمه دادند که پورعلی گنجی با خطاي هند، مسير توپ را منحرف كرد، اما داور مسابقه در ابتدا از اعلام ضربه پنالتي خودداري كرد.
کد خبر: ۳۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۳ 08 February 2015

به گزارش تابناك – البرز: تيم فوتبال سايپاي البرز بعد از ظهر امروز در حالي به مصاف نفت تهران رفت كه به دليل شكست هفته گذشته برابر استقلال تهران، به شدت به 3 امتياز اين بازي نياز داشت.
از سوي ديگر نفت تهران نيز براي رسيدن به صدر جدول، تنها به دنبال پيروزي برابر نماينده استان البرز در رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال كشورمان بود.
اين ديدار در نهايت با نتيجه 3 بر يك به سود شاگردان عليرضا منصوريان به پايان رسيد.
ارسلان مطهري (2 گل) و لئوناردو پادواني 3 گل نفت تهران را به ثمر رساندند.
تك گل سايپا را هم حامد شيري از روي نقطه پنالتي به ثمر رساند.
در صحنه گل سايپا، بازیکنان اين تيم پاس عمقی در محوطه جریمه دادند که پورعلی گنجی با خطاي هند، مسير توپ را منحرف كرد.
داور مسابقه ابتدا خطای پنالتی را نگرفت و بعد از مشورت با کمک داور به نفع سایپا راي داد و حامد شیری نيز این پنالتی را به گل تبديل کرد.
اين ديدار از هفته بيستم رقابت‌هاي ليگ برتر و در ورزشگاه تختي تهران برگزار شد.
غلامرضا جباری با كمك حسین رحیمی‌پور و فرید امیدوار، قضاوت بازي نفت و سايپا را بر عهده داشتند و در طول مسابقه 5 نفر از بازيكنان هر دو تيم كارت ر با كارت زرد جريمه كردند.
همچنين داور ميدان سجاد مشكل‌پور از تيم سايپا را هم در دقيقه 28 از زمين اخراج كرد.
علي‌رضا منصوريان امروز تيمش را با تركيب علیرضا بیرانوند، مهدی شیری، لئوناردو پادوانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، وحید حمدی‌نژاد، کمال کامیابی نیا، سیامک کوروشی (92 علیاری)، آرش رضاوند (69 ابراهیمی)، غلامرضا رضایی، امیرارسلان مطهری  (81 امیری) و عباس بوعذار به ميدان فرستاد.
مجيد جلالي نيز از محمدرضا اخباری، ابراهیم شکوری، حامد شیری، وحید محمدزاده، سجاد مشکل پور، روزبه شاه علیدوست (44 ایوبی)، محسن ارزانی، مجتبی رمضانی، محمد نزهتی (52 ترابی)، حکیم نصاری (73 قاسمی)، میلاد میداوودی در اين مسابقه استفاده كرد.
سايپا با قبول اين شكست جايگاه هفتم در جدول رده‌بندي را كسب كرد كه جايگاهي متزلزل بوده و ممكن است در ادامه رقابت‌هاي اين هفته، به رتبه‌هاي پايين‌تر سقوط كند.
از سوي ديگر نفت تهران با اين پيروزي موقتا به صدر جدول رسيد و بايد منتظر نتيجه ديدار فولاد و سپاهان باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار