سناریوی تکراری نقص فنی و بی‌برنامه‌گی ؛
پرواز ساعت 6 صبح امروز شنبه از مشهد به مقصد تهران ایران ایرتور درحالی باطل شد که بسیاری از مسافران آن در فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد معطل مانده و هیچ پاسخگویی برایشان نیست!
کد خبر: ۳۶۸۱۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۸ 28 January 2017
به گزارش تابناک رضوی، پرواز شماره 961 ایران ایرتور به مقصد تهران که قرار بود ساعت 6 بامداد امروز شنبه 9 بهمن ماه امسال، مشهد را ترک کند به سبب نقص فنی زمینگیر شده و تعدادی از مسافران آن در حال حاضر در فرودگاه شهید هاشمی نژاد، معطل مانده اند.
 
باطل شدن پرواز ایران ایرتور و سردرگمی مسافران در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد 
 
وحید طاهری یکی از این مسافران در این رابطه به خبرنگار ما گفت : امروز صبح وقتی برای پرواز مراجعه کردم شوکه شدم چرا که متاسفانه بدون اطلاع قبلی پرواز کنسل گردیده و در حال حاضر پرواز جایگزینی نیز وجود ندارد و سایر پروازهای دیگر هم تکمیل است و اینجا معطل مانده ایم.
محمد حسنان نیز که برای زیارت مشهد مقدس به پایتخت معنوی ایران اسلامی آمده، اظهار کرد: انگار زمان مسافران بی ارزش است و برنامه ریزی آنها مهم نیست ؛ عجیب اینکه قبلا اگر پروازی دچار تاخیر یا نقص فنی می شد لااقل آن شرکت هواپیمایی در برابر مسافرانش خود را متعهد می‌دانست و عذرخواهی و حتی پذیرایی می‌کردند اما امروز از حدود ساعت 5 صبح در فرودگاه هستم و تا الان که حدود 4 ساعت گذشته حتی پرواز دیگری هم نیست!
وی افزود: اینکه بلیط را اینترنتی خریداری کردیم نباید باعث شود که جوابگوی ما نباشند و بگویند بروید پولتان را از دفتری که از آن، بلیط را خریده اید بگیرید و این درحالیست که همین الان یکی از مسافران این پرواز که یک خانم بود می‌گفت که چند بار این اتفاق از دیروز برایش افتاده و پول خرید مجدد بلیط را نداشت!
 
نقص فنی علت لغو پرواز بوده است / سایر پروازها، مسافران ما را می‌پذیرند
 
حسین ترابیان ، مدیرکل هواپیمایی ایران ایرتور در مشهد با تایید این خبر به خبرنگار تابناک رضوی گفت: دیروز عصر این هواپیما دچار نقص فنی شد که با پیگیری و تلاش صورت گرفته متاسفانه تا حدود ساعت 23 دیشب ، مشکل رفع نشد و بنابراین به مسافران موضوع لغو پرواز اطلاعرسانی شد.
وی در پاسخ به اینکه با وجود اطلاع‌رسانی شما پس چرا تعداد زیادی از مسافران به فرودگاه آمده و سرگردان بودند؟ گفت: برخی از بلیط‌ها که توسط دفاتر فروخته می شود یا اینترنتی است متاسفانه فاقد شماره تماس و اطلاعات کامل است یا دسته جمعی بلیط خریداری شده که دسترسی به آن مسافران نداریم.
ترابیان افزود: سعی کردیم تا طبق توافقنامه ای که میان شرکتهای هواپیمایی وجود دارد مسافران را با سایر پروازها اعزام نماییم که تعدادی از این مسافران نیز پرواز کردند.
برچسب ها: ایرتور ، باطل شد ، پرواز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار