دبیر هیأت رزمی آبیک خبر داد
دبیر هیأت رزمی شهرستان آبیک با اشاره به برگزاری مسابقات انتخابی کیک‌بوکسینگ استان قزوین گفت: تیم شهرستان آبیک در این دوره از مسابقات بر سکوی دوم ایستاد و نایب قهرمان شد.
کد خبر: ۳۶۸۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶ 28 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، محمود جمشیدیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: یک دوره مسابقات انتخابی تیم استان قزوین برای مسابقات انتخابی تیم ملی فدراسیون در چهار رده سنی و با حضور 130 ورزشکار برگزار شد.

وی افزود: هیأت رزمی شهرستان آبیک با اعزام تیم 18 نفره به مسابقات کیک‌بوکسینگ انتخابی استان قزوین 14 مدال رنگین شامل سه مدال طلا، سه مدال نقره و هشت مدال برنز را کسب کرد و بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد.

دبیر هیأت رزمی شهرستان آبیک ادامه داد: در این مسابقات اصغر رضازاده در رده بزرگسالان وزن مثبت 90 کیلوگرم، رسول مرادی وزن منفی 85 کیلوگرم و فردین محمدی‌ارس در رده نوجوانان با وزن منفی 50 کیلوگرم طلایی شدند.

جمشیدیان اضافه کرد: در رده نوجوانان امیر حسین تک‌‍زارع با وزن منفی 60 کیلوگرم، سجاد ساریجالو با وزن منفی 50 کیلوگرم و قاسم شایان با وزن منفی 45 کیلوگرم مدال نقره را از آن خود کردند.

وی خاطرنشان کرد: در مسابقات کیک‌بوکسینگ انتخابی استان قزوین در رده بزرگسالان افشین شاه‌مرادی با وزن منفی 65 کیلوگرم، آرمین محمدی با وزن منفی 60 کیلوگرم و سجاد عراقی با وزن منفی 70 کیلوگرم مدال برنز بر گردن آویختند.

این مسؤول ورزشی تصریح کرد: همچنین در این مسابقات در رده جوانان مهدی زعفرانی در وزن منفی 55 کیلوگرم و ابوالفضل نقدلو وزن منفی 55 کیلوگرم برنزی شدند.

دبیر هیأت رزمی شهرستان آبیک افزود: در ادامه این مسابقات در رده نوجوانان امیرحسین محمدی در وزن منفی 45کیلوگرم، بهداد رحمانی در وزن منفی 60 کیلوگرم و علی رسولی در وزن مثبت60 کیلوگرم به کسب مدال برنز بسنده کردند.

به گزارش فارس، محمود جمشیدیان سرمربی تیم کیک‌بوکسینگ شهرستان آبیک بود که علی یاری مربیگری و شکور یاری هم سرپرستی تیم را بر عهده داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار