کد خبر: ۳۶۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۵ 19 May 2015
مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان البرز گفت: شهریورماه سال جاری 156 کلاس در استان به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش ایسنا علی بهرامی، در هفدمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان البرزکه درسالن اجتماعات موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر کشورمستقر در کرج برگزارشد، طی سخنانی اظهارکرد: احداث و نوسازی مدارس یکی از اهداف عالی دولت خدمتگزار است که در سالهای اخير با جدیت دنبال شده و خدمات ارزندهای را شاهد بوده‌ایم.

وی افزود: در استان البرز بر حسب نياز و ظرفيتهای موجود فعاليتهای گسترده‌ای در این راستا صورت پذیرفته و این امر به رشد فرآیند تعليم و تربيت وکيفيت بخشی به امر آموزش تاثير بسزایی داشته است.

این مقام مسئول در ادامه از فعالیت خیرین مدرسه ساز البرز سخن به میان آورد و گفت: در سال 1390 تعهدات خیرین استانی 130 میلیارد ریال بود که در سال 93 به 240 میلیارد ریال رسید که امیدواریم این مشارکت در سال جاری به 300 میلیارد ریال برسد.

مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان البرز همچنین ه طرح های در دست اجرای استانی اشاره کرد و افزود: تا شهریورماه سال جاری 156 کلاس شامل 71 کلاس توسط خیرین، 34 کلاس با مشارکت خیرین و دولت و 51 کلاس درس با اعتبارات دولتی در استان به بهره برداری می رسد.

بهرامی در پایان گفت : با توجه به مهاجرت های بی رویه ، وجود مدارس دو شیفته، مدارس فرسوده، ساخت و ساز های بی رویه و مسکن مهر ساخت یک هزار مدرسه و تکمیل23 طرح ملی، 15 طرح خیری مشارکتی و 24 طرح استانی نیمه کاره در البرز ضروری است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار