در پاییز سال جاری
مديركل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوين به رشد 16 درصدی کالای حمل شده در این استان نسبت به سال گذشته اشاره کرد و گفت: یک هزار و 915 تن کالای حمل شده از استان قزوین در پاییز سال جاری صورت گرفته است.
کد خبر: ۳۶۹۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷ 29 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، ​افشین پیرنون امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: استان قزوین به دلیل دارا بودن شرایط جغرافیایی آمار بالایی را در محورهای مواصلاتی برای تردد خودروها به خود اختصاص می‌دهد.

وی بخش حمل و نقل کالا را از تأثیرگذارترین بخش‌های اقتصادی استان قزوین عنوان کرد و افزود: این بخش فعالیت 11 هزار و 800 نفر راننده، 9 هزار و 200 دستگاه ناوگان عمومی و 83 شرکت حمل و نقلی در بخش حمل و نقل کالا را به خود اختصاص می‌دهد.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاد‌ه‌ای استان قزوین به رشد 16 درصدی کالای حمل شده در این استان نسبت به سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: یک هزار و 915 تن کالای حمل شده از این استان قزوین در پاییز سال جاری صورت گرفته است.

پیرنون به مهم‌ترین بارهای صادره از مبدأ استان قزوین پرداخت و یادآور شد: این بارها شامل انواع آجر، خاک معدنی، میلگرد، نوشابه، مواد پاک‌کننده، قطعات اتومبیل و ورق آهنی است.

وی تصریح کرد: وجود شرایط جغرافیایی استان قزوین موجب شده تا بسیاری از رانندگان برای تسریع در رفت و آمد و تردد، محورهای این استان را به عنوان بهترین مسیر انتخاب کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار