فرماندار چرداول گفت: همزمان با آغاز دهه فجر سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیش از 160 برنامه متنوع در بخش های مختلف در مناطق شهری و روستایی این شهرستان برگزار می شود.
کد خبر: ۳۶۹۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶ 30 January 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ مراد یگانه روز دوشنبه  اظهار کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای اعلام دستاوردهای نظام و دولت برخواسته از اراده مردم در حوزه های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و ایجاد روحیه امید، شور و نشاط در جامعه است.
 
وی افزود: دستاوردهای درخشان دولت تدبیر و امید در حوزه های مختلف برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است زیرا برقراری آرامش سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در سه سال گذشته جزء با درایت و تعامل عزتمندانه بدست نیامده است.
 
یگانه ادامه داد: تدابیر و سیاست های روشنگر و مدبرانه دولت یازدهم و بازگشایی افق های روشن با دنیا باعث رشد و اعتلای کشور در تمام حوزه ها شد و قطار توسعه کشور با وجود موانع بسیار، در مسیر تعالی و عزتمندی در حال شتاب گرفتن است.
 
 
وی تاکید کرد: پیشرفت های بدست آمده در ایران اسلامی، کشورهای قدرتمند را وادار به پذیرش حقوق ایران بویژه حق هسته ای کرد و آنها را به پای میز مذاکره و گفت و گوهای منطقی کشاند که نتیجه این گفتگوهای بلند مدت فرجام برجام است.
 
فرماندار چرداول یادآور شد: با رقم خوردن برجام فصل جدیدی در مراودات ایران با دنیا آغاز شد و بار دیگر قدرت و تاثیرگذری ایران اسلامی در منطقه بیشتر و بهتر نمایان شد.
 
یگانه گفت و گوهای هسته ای و برجام را نتیجه اسقامت نظام و دولت، حمایت و پشتیبانی های رهبر معظم انقلاب و مردم صبور ایران دانست و گفت: این موفقیت در عرصه های بین المللی و دیپلماسی را می توان برگ برنده اعتماد ملت به نظام و دولت دانست.
 
وی افزود: تا قبل از روی کار آمدن این دولت فضای کشور ملتهب، تورم و رکود مردم را در بدترین شرایط قرار داده بود ولی با انتخاب اعتدال و روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، شور و نشاط اجتماعی و امید صد چندان شد و فضای رخوت و ناامیدی جای خود را به نشاط، شادابی و امید به آینده داد.
 
یگانه اضافه کرد: دستاوردهای بزرگ دولت در سه سال گذشته ملموس و برای مردم قابل لمس و مشاهده است و استمرار این موفقیت ها تا آخرین لحظات فعالیت دولت یازدهم بی وقفه ادامه دارد.
 
فرماندار چرداول تورم تک رقمی، رونق اقتصادی، احیای صنایع تولیدی و صنعتی، رشد اقتصادی و طرح تحول نظام سلامت را از مهمترین دستاوردهای دولت دکتر روحانی دانست.
 
وی افزود: توسعه و شکوفایی از دل روستاها بوجود می آید و براین اساس نگاه دولت یازدهم توسعه همه جانبه روستاها و ایجاد امکانات اولیه، کاهش فاصله تفاوت امکاناتی بین شهر و روستا است.
 
به گفته وی، اشتغال پایدار، عدم مهاجرت روستاییان، برقراری اشتغال پایدار و روستا تولیدی و سوق دادن جوانان روستایی به تولید و کار از دستاوردهای دولت در این حوزه است.
 
وی نواختن زنگ انقلاب، رژه موتوری و خودرویی، برگزاری یادواره شهدا، سرکشی از خانواده های معظم شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری، کتابخوانی و ورزشی، غبارروبی مزار شهدا، کلنگ زنی و افتتاح طرح ها و آذین بندی فضای شهرها و روستاها را از برنامه های ایام دهه فجر در این شهرستان اعلام کرد./م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار