مهمترین برنامه های دهه فجر در استان خوزستان تشریح شد
کد خبر: ۳۶۹۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳ 30 January 2017
معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان  با اعلام این مطلب در نشست خبری   با بیان اینکه بیش از 15هزار برنامه متنوع و ویژه برای دهه فجر امسال در خوزستان برنامه ریزی شده است افزود:  امیدوار هستیم با اجرای این برنامه ها و همکاری مردم و دولت ،  دهه فجری با نشاط را شاهد باشیم.

علی حسین حسین زاده عنوان کرد: انتظاری که از کمیته های برگزاری مراسم دهه فجر می رود این است که برخی از برنامه ها را در روستاها و حاشیه های شهر برگزار کنند تا این نشاط به مناطق دیگر و دور دست هم راه یابد.

رئیس ستاد برگزاری مراسم دهه فجر خوزستان هم در این نشست عنوان کرد: برای برگزاری این مراسم بیش از 65 ستاد در استان راه اندای شده اند و در همین راستا بیش از 150هزار اقلام فرهنگی میان این ستادها توزیع شد.

حجت السلام و المسلمین سیدلطف الله سپهر  ادامه داد: از مهمترین ویژه برنامه های دهه فجر امسال می توان به برگزاری نمادین ورود امام(ره)، رژه موتوری و بازدید استاندار خوزستان و مسئولین ازخانواده شهدای انقلاب اسلامی و مدافعین حرم اشاره کرد.

وی گفت: در حوزه خبر، مقاله،تیتر و عکس  نیز به 10 نفر از برترین های این حوزه هدایای ویژه ای داده خواهد شد.

رئیس ستاد برگزاری مراسم دهه فجر خوزستان گفت: امسال با برگزاری باشکوه این مراسم همانند سال گذشته شاهد حضور حداکثری ملت غیور و شهید پرور خوزستان درراه پیمایی 22 همن هستیم

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار