معاون فرهنگی حوزه مقاومت بسیج شهید صیاد شیرازی:
معاون فرهنگی حوزه مقاومت بسیج شهید صیاد شیرازی گفت: بسیج یک تشکل فراحزبی بوده و در این طوفان شبه‌پراکنی و غبارآلود رسانه‌ای با بصیرت مثال‌زدنی تلاش می‌کند تا عمارگونه در زمینه افزایش بصیرت و بالا بردن تحلیل سیاسی مردم گام بردارد.
کد خبر: ۳۶۹۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۳ 30 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، سیدعلی حسینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: امام راحل یک تفاوت بزرگ و اساسی با انسان‌های زمان خودش داشت که آن تفاوت «جامعیت امام راحل» بود.

وی اضافه کرد: امام مظهر توأمان ایدیولوژی، متدولوژی، تفکر و روش، نظریه و عمل بود که توانستند علاوه بر تئوری قوی در زمینه فکر و اندیشه، توان عملیاتی کردن اندیشه‌های ناب خود را هم داشته باشند.

معاونت فرهنگی حوزه مقاومت بسیج شهید صیاد شیرازی تصریح کرد: امام خمینی(ره) یک فرد نیست بلکه یک مکتب زنده و پویا بوده که روح ایستادگی و زندگی در سایه عزت را در بدنه جامعه نهادینه کردند و هیمنه پوشالی ابرقدرت‌ها را در هم شکست؛ در مکتب امام خمینی(ره) فقط خدای متعال و اهداف الهی مد نظر است.

حسینی عنوان کرد: برای گرامیداشت دهه مبارک فجر و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره امام و شهدا، حوزه مقاومت بسیج شهید صیاد شیرازی اقدام به برگزاری دو برنامه محوری در روزهای 11 و 12 بهمن ماه سال جاری اجرا می‌کند.

وی گفت: نخستین برنامه امروز 11 بهمن ماه جاری در حسینیه امام علی‌(ع) شهرک مینودر با سخنرانی سردار یدالله جوانی مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و برنامه دوم فردا شب 12 بهمن ماه جاری با سخنرانی سردار اسماعیل کوثری نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در مسجد المهدی مینودر واقع در فلکه دهخدا برگزار می‌شود.

حسینی مطرح کرد: دشمن در حال طراحی فتنه‌های جدید و پیچیده برای ضربه زدن به نظام و انقلاب بوده و در این عرصه رسالت بسیج برای مقابله با این طرح‌های شیطانی بسیار مهم است.معاون فرهنگی حوزه مقاومت بسیج شهید صیاد شیرازی با اشاره به این که آسیب‌ها و معضلات بسیاری در جامعه وجود دارد، تشریح کرد: حرکت در مسیر انقلاب و آشنایی جوانان با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری موجب حفظ آن‌ها از هرگونه آسیب‌ها می‌شود.

وی با اشاره به تشکیل بسیج گفت: بسیج یک تشکل فراحزبی بوده و در این طوفان شبه‌پراکنی و غبارآلود رسانه‌ای با بصیرت مثال‌زدنی تلاش می‌کند تا از دستاوردهای انقلاب دفاع کند و عمارگونه در زمینه افزایش بصیرت و بالا بردن تحلیل سیاسی مردم گام بردارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار