کد خبر: ۳۶۹۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۸ 31 January 2017
تابناک / صبح دیروز 2دستگاه خودروی سواری پراید با یکدیگر تصادف در پل قدیمی آستانه‌اشرفیه کردند.

صبح امروز انحراف به چپ یک دستگاه خودروی پراید منجر به برخورد شدید با خودروی سواری پراید دیگر در پل قدیمی و اخیراً نامگذاری شده شهدای گمنام آستانه‌اشرفیه شد.

علی‌رغم ایجاد ترافیک سنگین در دقایق ابتدایی وقوع تصادف، خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت.

گفتنی است سال‌هاست که مردم شهرستان آستانه‌اشرفیه در انتظار اتمام پل کابلی هم‌جوار این پل قدیمی و فرسوده هستند که این انتظار تبدیل به آرزویی دور از دسترس برای شهروندان شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی آستان‌خبر؛ عملیات احداث پل کابلی آستانه‌اشرفیه بر روی رودخانه سفیدرود از سال ۸۹ آغازشده که تاکنون بیش از ۶۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی برای احداث این پل کابلی هزینه شده است.

پیشرفت فیزیکی این طرح در طی ۶ سال تنها ۵۰ درصد بوده است که در سفر اخیر هیئت دولت به گیلان برای تسریع در روند تکمیل و بهره‌برداری این پل ۱۳۰ میلیارد ریال از محل مصوبات سفر رئیس‌جمهوری اختصاص داده شد.

پل قدیمی (شهدای گمنام) آستانه‌اشرفیه در منطقه کورکا در کنار پارک جنگلی ساحلی این شهر، بیش از ۸۰ سال قدمت دارد که سال‌هاست جوابگوی وضعیت ترافیکی شهر نیست و در صورت بهره‌برداری از پل کابلی، این پل قدیمی می‌تواند به‌عنوان یک جاذبه گردشگری موردتوجه گردشگران قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار